چگونه ابروها را پرپشت تر کنیم؟

چگونه ابروها را پرپشت تر کنیم

در این مطلب میخوانید :

چگونه ابروها را پرپشت تر کنیم؟

موارد خاصی وجود دارد که می‌تواند ابروها را تقویت کند و هیچ چیز بهتر از استفاده از درمان‌های طبیعی در کنار محصولات پرپشت کننده ابرو نیست.گفته می شود که ابروهای بی نقص چهره و شخصیت فرد را برجسته می‌کند. همه ما می‌دانیم که چگونه ابروهای پررنگ چهره را خشن نشان می‌دهد، اما در عین حال ابروهای پرپشت در صنعت استایل غالب شده‌اند. استایل‌ها می‌آیند و می‌روند و دوباره ابروهای پرپشت تر مد شده‌اند، همه به دنبال ایده‌هایی برای داشتن ابروهای زیبا و خوش فرم هستند.

ابروها یکی از برجسته‌ترین قسمت‌های صورت هستند که هر چه ضخیم‌تر باشند، چشم‌های شما را برجسته‌تر می‌کنند. ابروهای پرپشت نیز با هر نوع آرایشی ست می‌شود. اما همه ما نمی توانیم ادعای داشتن ابروهای طبیعی پرپشت داشته باشیم. برخی از ما ابروهای کم پشت و نازکی داریم و همیشه به دنبال راه حل‌هایی برای پرپشت تر کردن آنها هستیم. اگرچه یک نکته جادویی برای پرپشت کردن ابروهای شما در طول یک روز وجود ندارد، اما موارد خاصی وجود دارد که می‌تواند این روند را بهبود بخشد.

نکاتی برای رشد ابروها

غذاهای غنی از بیوتین و سالم بخورید: بیوتین ویتامینی است که به رشد مو کمک می‌کند. برای درمان طبیعی ریزش مو باید تخم مرغ، آووکادو، ماهی قزل آلا و بادام زمینی بخورید.
از سرم ابرو و مژه استفاده کنید: سرم ابرو محصولی است برای تحریک رشد فولیکول‌های مو. برخی از بهترین سرم ها حاوی پپتیدهایی هستند که باعث رشد سریع مو می شوند.
از آرایش کردن خودداری کنید: آرایش تهاجمی صورت می‌تواند رشد ابروهای شما را کند نماید.
از زدن لوسیون‌ها و کرم‌ها خودداری کنید: لوسیون‌ها و کرم‌ها فولیکول‌های مو را مسدود می‌کنند. این کار از روند طبیعی تنفس مو جلوگیری می‌کند و مانع از رشد طولانی و سالم ابروهای شما می‌شود.
ابروهای خود را ماساژ دهید: ابروهای خود را مرتب ماساژ دهید. ماساژ درمانی باعث بهبود گردش خون در اطراف ناحیه ابرو می‌شود. این باعث بهبود بیشتر تامین مواد مغذی می‌شود.

چگونه ابروها را پرپشت تر کنیم

برای تحریک رشد مو شانه کنید: برس زدن مو فواید خاص خود را دارد. برس زدن مو به تحریک مویرگ‌های خون کمک می‌کند و در نتیجه گردش خون و انتقال مواد مغذی و اکسیژن به ساقه، ریشه و پیاز مو را افزایش می‌دهد.
آب بنوشید: آب برای سلامت کلی شما مفید است. نوشیدن آب به حذف تمام مواد سمی از بدن شما از طریق ادرار کمک می‌کند. شروع به نوشیدن حداقل 8 تا 10 لیوان آب در هر روز کنید. این کارفعالیت سیستم بدن شما را تقویت می کند و رشد مو را بهبود می‌بخشد.
ویتامین های B و D را در رژیم غذایی خود بگنجانید: این موضوع مهم است زیرا بر اندام‌های داخلی و ظاهر فیزیکی شما تأثیر می‌گذارد. برای بهبود رشد مو، غذاهای غنی از ویتامین‌های B و D استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا مژه‌ها و ابروهایی قوی داشته باشید که می‌توانند با اثرات مضر محصولات شیمیایی مانند ریمل و خط چشم مقابله کنند.
از کندن بیش از حد خودداری کنید: کندن و اصلاح ابروها برای همیشه به فولیکول مو آسیب می‌رساند و از رشد مجدد موها جلوگیری می‌کند، بنابراین توصیه می‌شود از کندن بیش از حد مو خودداری کنید.

در نهایت برای گرفتن بهترین نتیجه، از فروشگاه اینترنتی محصولات تخصصی پوست و مو الی‌ژن « ژل تقویت کننده ابرو » را تهیه و استفاده نمائید تا به درمان قطعی برسید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز