مزایای عصاره خاویار

مزایای عصاره خاویار

در این مطلب میخوانید :

مزایای عصاره خاویار

خوردن خاویار گران است و مراقبت از پوست شما نیزگران است، اما اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد عصاره خاویار می‌تواند به کند شدن پیری پوست کمک کند. این ماده مملو از ویتامین‌ها و اسیدهای آمینه است که بلوک‌های سازنده‌ای برای عملکرد بهینه سلول‌های پوست را فراهم می‌کند.

فواید مراقبت از پوست با خاویار

1-بافت کلی پوست را بهبود می بخشد: به لطف فرمولاسیون با امگا 3، اسیدهای آمینه، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها، مراقبت از پوست با خاویار برای رفع تمام زوایای بافت پوست کار می کند.امگا 3 به تقویت سد محافظ پوست کمک می‌کند، رطوبت و مواد مفید را تامین می‌کند و در عین حال محرک‌ها را مسدود می‌کند.

2-محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: آنتی اکسیدان‌ها به محافظت از پوست در برابر اشعه UV کمک می‌کنند. به این ترتیب، می‌توانید استفاده از کرم‌های  خاویار را به عنوان یک لایه محافظتی اضافی در برابر نور خورشید درنظر بگیرید. اگرچه، SPF  کلاسیک هنوز ضروری است.

3-از تجزیه الاستین جلوگیری می‌کند: یکی دیگر از مزایای استفاده از آنتی اکسیدان‌ها این است که استفاده از خاویار به جلوگیری از تجزیه الاستین کمک می‌کند که به معنای جوان تر شدن پوست در دراز مدت است.

مزایای عصاره خاویار

4-افزایش تولید کلاژن: یکی دیگر از دلایلی که خاویار به عنوان یک ماده ضد پیری عالی در نظر گرفته می‌شود این است که تولید کلاژن و سرامید در سلول‌های پوست را نیز هدف قرار می دهد. که به سفت شدن و لیفت شدن پوست کمک می‌کند و در عین حال عمیقاً آن را آبرسانی می‌کند.

5-کاهش التهاب: طبق یک مطالعه سرامیدها نقش عمده‌ای در کاهش اگزما و درماتیت آتوپیک دارند.

6-غیر تحریک کننده: در اکثر موارد، محصولات مراقبت از پوست خاویار غیر تحریک کننده و برای استفاده با انواع پوست بی خطر هستند. با این حال، اگر به ماهی یا صدف آلرژی دارید، نباید از آن استفاده کنید زیرا احتمال دارد یک اثر نامطلوب داشته باشد.

7-در دسترس بدون نسخه: در حالی که مشابه خوراکی آن ممکن است به سختی پیدا شود، محصولات مراقبت از پوست خاویار بدون نسخه در فروشگاه‌های زیبایی و بزرگ در دسترس هستند.

نحوه استفاده از آن

عصاره خاویار در مجموعه‌ای از محصولات مراقبت از پوست، از جمله مرطوب کننده‌ها، ماسک‌ها و سرم‌ها موجود است. افزودن عصاره خاویار به فرمول مرطوب کننده تضمین می‌کند که خواص قدرتمند خاویار به طور کامل جذب پوست می شود و به مرور زمان باعث افزایش رطوبت و ظاهری جوان می شود.در حالی که عصاره خاویار در انواع محصولات روزانه و شبانه موجود است، معمولاً بهتر است از آن در شب استفاده شود، زیرا می‌تواند باقیمانده‌ای باقی بگذارد که ممکن است برای روز خیلی سنگین باشد. خاویار بهتر است به تنهایی یا بیش از رتینول استفاده شود تا لیپیدها، پروتئین‌ها و اسیدهای چرب امگا کار خود را انجام دهند. اگر لایه‌های زیادی بین خاویار و پوست خود قرار دهید، نمی‌تواند به خوبی جذب شود.

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز