زمان تحویل محصولات

نوجه: سفارش شما صرفا زمانی تایید می گردد که کد رهگیری دریافت نموده باشید.
سفارش مشتریانی که تا قبل از ساعت ۹ در روز کاری ثبت می شود، در همان روز و پس از آن در روز بعد ارسال خواهد شد.
توجه: سفارش مشتریان ساکن شهر تهران با استفاده از پیک ارسال می گردد.
توجه: سفارش مشتریان ساکن شهرستان با استفاده از پست پیشتاز ارسال شده و حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از ثبت سفارش تحویل مشتری می گردد. البته مشتری می تواند در صورت تمایل از پست سفارشی استفاده کند که در این صورت تحویل سفارش زمان بیشتری می برد. با عنایت به اینکه تفاوت قیمت چندانی بین ارسال پیشتاز و سفارشی وجود ندارد، پیشنهاد برناشو استفاده از پست پیشتاز می باشد.
توجه: خواهشمند است مشتریان ساکن تهران، در صورت داشتن محدودیت زمانی برای دریافت سفارش خود لطفا در قسمت توضیحات آن را ذکر نمایند. بطور مثال: فقط بین ساعات ۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰

هزینه پیک و پست

ارسال سفارش بصورت پیک فقط مختص ساکنین شهر تهران می باشد و سفارش مشتریانی که در شهرهای دیگر یا حتی حومه ی تهران مانند شهریار، ورامین، اسلامشهر و غیره ساکن هستند از طریق پست پیشتاز انجام خواهد شد.
هزینه ی ارسال هنگام سفارش، با توجه به آدرس مشتری و وزن محصولات به صورت هوشمند تعیین شده و در فاکتور لحاظ می گردد. به منظور رفاه حال مشتریان عزیز، هزینه ارسال با پیک هم قیمت با همان هزینه پست بوده و مشتری صرفا همان هزینه ای که روی فاکتور درج می گردد را پرداخت می کند.

مرجوعی و برگشت وجه

مشتریان محترم؛ پس از ثبت سفارش تا زمانیکه سفارش شما ارسال نگردیده امکان تغییر یا کنسل کردن آن را خواهید داشت. در صورت کنسل کردن سفارش، وجه دریافتی به طور کامل به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد. اما پس از ارسال سفارش امکان تغییر یا کنسل کردن سفارش خود را نخواهید داشت. بنابراین در انتخاب محصولات مورد نظر خود دقت فرمایید.
توجه: با توجه به فراوانی محصولات و همچنین با توجه به دلایل خاص، امکان اتمام موجودی برخی از محصولات در بازه ای محدود وجود دارد که در این صورت قسمت خرید آن محصول غیر فعال خواهد شد. در صورت احتمال غیر فعال نشدن خرید محصولی که در بازار وجود ندارد، وجه دریافتی بطور کامل به حساب شخص برگشت داده خواهد شد.

توجه: در صورت داشتن هر سوالی یا کسب مشاوره به منظور انتخاب محصولات می توانید با راههای ارتباطی موجود در قسمت تماس با ما مکاتبه نمایید.