نحوه شکل داده به ابرو ها

نحوه شکل داده به ابرو ها

در این مطلب میخوانید :

نحوه شکل داده به ابرو ها

نحوه شکل داده به ابرو ها

فرقی نمی کند که موهای شما بطور طبیعی پراکنده باشند یا قربانی کندن بیش از حد باشند ، رسیدن به ابروهایی با فرم کامل و مرتب امکان پذیر است. بنابراین ، اگر در تلاش هستید ابروهای خود را مرتب نگه دارید یا نمی توانید آن قوس کامل را به ابروهای خود بدهید ، ممکن است زمان آن فرا برسد که به دنبال کمک باشید. با یادگیری روش ها و تکنیک های صحیح شکل دادن به ابروها ، می توانید چشم نوازترین ظاهر را برای چهره خود ایجاد کنید. بنابراین ، قبل از کشیدن موچین و شروع به حمله به هر موی کوچک ، وقت بگذارید تا مهارت های خود را تقویت کرده و تکنیک خود را با این راهنمای مفید کامل کنید.

فرم ابرو

قبل از اینکه حتی بتوانید به فکر برداشتن موهای ناخواسته ابرو باشید ، باید درباره شکل مورد نظر ابروهای خود تصمیم بگیرید. داشتن دید واضح از فرم نهایی ابروها قبل از شروع به شما کمک می کند تا بهترین نتایج را ایجاد کنید. در حالی که ابروهای همه کمی متفاوت است ، بیشتر در یکی از شش دسته اصلی قرار می گیرند. آنها می توانند به شکل S ، زاویه سخت ، زاویه نرم ، مستقیم یا گرد باشند. به طور کلی ، بهترین شکل برای شما شکلی خواهد بود که بیشترین شباهت را به خطوط طبیعی ابروهای شما داشته باشد. با این حال ، عوامل دیگری نیز باید مورد توجه قرار گیرند ، مانند نوع صورت شما.

نحوه شکل داده به ابرو ها

چه فرم ابرو باید داشته باشم؟

در حالی که همیشه ایده آل است که با شکل طبیعی ابروهای خود کار کنید ، اما برای دستیابی به بهترین ظاهر ، باید نوع صورت خود را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر صورت بیضی دارید ، بیشتر فرم ابروها برای شما مناسب است. با این حال ، بهتر است از مواردی که بیش از حد قوس دار یا بیش از حد راست هستند خودداری کنید. اگر صورت مربع شکل دارید ، سعی کنید با اطمینان از ظاهر نرم ابروها با قوس صاف ، ظاهر خود را متعادل کنید. برای کسانی که صورت گردی دارند ، اطمینان حاصل کنید که ابروهای شما خیلی نازک یا خیلی ضخیم نیستند. همچنین اطمینان حاصل کنید که ابتدا و دم ابروهای شما با قوسی در بین آنها برای بهترین ظاهر مطابقت دارد. اگر صورت شما بلند است ، از طرف دیگر ، ابروهای کمی ضخیم را انتخاب کنید که خیلی بلند یا قوس دار نیستند.

نحوه فرم دهی ابروهای ضخیم

اگر ابروهای شما به طور طبیعی ضخیم هستند ، می تواند هم نعمت باشد و هم کمی بد. اگرچه ممکن است کمی شکل دادن به ابروها و منظم نگه داشتن آنها کمی طول بکشد ، اما ظاهری طبیعی پر و ضخیم خواهید داشت. اگر ابروهایتان به هم ریخته و شکل نامشخصی دارند ، با علامت گذاری و برداشتن موها در جایی که ابرو شروع می شود ، مراقبت از آنها را شروع کنید. سپس ، رشته های اضافی را در قسمت بالای ابرو مرتب کرده و مطمئن شوید که قوس در جای مناسب قرار دارد. بعد ، موهای اضافی زیر قوس را بردارید. این عمل را روی ابروی دیگر نیز تکرار کنید ، تا یکدست شوند. در نهایت ، هر رشته ای را که از بقیه بلندتر است کوتاه کنید تا به ظاهری مرتب برسید.

نحوه فرم دهی به ابروهای نازک

اگر ابروهای شما بطور طبیعی باریک هستند یا در گذشته بیش از حد چروکیده بوده اند ، دستیابی به ابروهای زیبا و کامل ممکن است دشوار باشد اما غیر ممکن نیست. اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که ابروهای نازک خود را بدون مراقبت بگذارید تا از هر تار حداکثر استفاده را ببرید ، اما این فقط به ظاهر نامرتب منجر می شود. در عوض ، با دقت آراسته و ابروهای خود را پر کنید تا ظاهری زیبا داشته باشید. برای شروع ، مقداری ژل ابرو بزنید تا موهای شما صاف شوند و فرم دهی راحت تر شود. در مرحله بعد ، با استفاده از موچین رشته های سرگردان زیر ابرو را مرتب کرده و رشته های بلند را با دقت کوتاه کنید. اگر می خواهید قسمت بالای ابرو را مرتب کنید ، برای انجام این کار با دقت از تیغ ابرو استفاده کنید. در نهایت ، ابروهای خود را با مداد پر کنید تا پرپشت تر و پرتر به نظر برسد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز