کاهش مشکلات پوستی ناشی از استرس(بخش اول)

کاهش مشکلات پوستی ناشی از استرس(بخش اول)

در این مطلب میخوانید :

کاهش مشکلات پوستی ناشی از استرس(بخش اول)

بیایید صادق باشیم، همه ما لحظات استرس زا را در زندگی خود تجربه کرده‌ایم که ممکن است ناشی از فشار کاری زیاد و یا مشکلاتی در زندگی روزمره‌تان باشد. و اگر برای مدیریت صحیح آن مشکل دارید، ممکن است در مراقبت و حفظ سلامت پوست خود به مشکل بخورید. از این رو مهم است که مانند یک حرفه‌ای با پوست استرس دار مقابله کنید. به هر حال، استرس می‌تواند بر ظاهر و احساس پوست شما تأثیر منفی بگذارد. خوشبختانه، می‌توانید با رعایت نکات کلیدی و استفاده از لوازم ضروری مراقبت از پوست، نظم را به چهره خود بازگردانید . اگر خیلی مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

استرس چه کاری می‌تواند با پوست شما انجام دهد؟

نمی‌توان انکار کرد که استرس مداوم می‌تواند بر ظاهر چهره شما تأثیر بگذارد. یکی از عوارض جانبی نامطلوب استرس می‌تواند کمبود خواب باشد که بخشی حیاتی از هر روتین مراقبت از پوست است . علاوه بر این، خطوط و چین و چروک‌های ظریف ، حلقه‌های تیره یا سایر عیوب در اثر استرس تشدید می‌شوند.

نکاتی برای مراقبت از پوست تحت استرس

اکنون که کاملا مطلعید که چگونه استرس می‌تواند بر ظاهر شما تأثیر بگذارد، زمان آن رسیده است که اقدام کنید. نکات زیر را در نظر بگیرید تا از آسیب‌های ناشی از استرس بر پوستتان جلوگیری کنید.

خرید محصولات کمک درمانی

کاهش مشکلات پوستی ناشی از استرس(بخش اول)

از یک پاک کننده ملایم صورت استفاده کنید

اکنون زمان تمیز کردن شدید صورت خود با محصولات مراقبت از پوست سنگین و مضر نیست. در عوض، به سراغ یک گزینه پاکسازی ملایم مانند میسلارواتر بروید. این ماده ضروری توسط میسل‌های ریز – مولکول‌های روغن – تأمین می‌شود که کثیفی، چربی و آرایش را از بین می‌برد و از پوست دور می‌کند. به علاوه، نیازی به شستشو یا مالش نیست. یک پد پنبه‌ای را به پاک کننده صورت آغشته کنید و پد را روی پوست خود بکشید تا تمیز شود.

خرید محصولات مراقبت ویژه از پوست

بهترین مرطوب کننده را انتخاب کنید

اگر پوست پر استرس و حساسی دارید، وقت آن رسیده که توجه خود را به کرم مرطوب کننده معطوف کنید. یک کرم ترمیم کننده مناسب به ترمیم سد پوستی برای مقاومت در برابر علائم قابل مشاهده پیری کمک می‌کند . این کرم مانند یک سپری برای چهره شماست. صبح و شب آن را روی صورتتان استفاده کنید.

پوست خود را لایه‌برداری نکنید

همانطور که اشاره کردیم، پوست تحت استرس به راحتی می‌تواند مشکلات رایج پوست را تشدید کند. اگر متوجه شدید که استرس باعث بدتر شدن لکه‌ها شده است، ممکن است وسوسه شوید که صورت خود را لایه‌برداری کنید. با این حال، این بهترین ایده نیست. برداشتن پوست می‌تواند باعث ایجاد دلمه، زخم و تغییر رنگ شود. به جای اینکه پوست خود را آسیب برسانید، به روتین خود زمان بدهید تا جادوی خود را انجام دهد.

اطلاعات کامل در مقاله بعدی

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز