کاهش مشکلات پوستی ناشی از استرس(بخش دوم)

کاهش مشکلات پوستی ناشی از استرس(بخش دوم)

در این مطلب میخوانید :

کاهش مشکلات پوستی ناشی از استرس(بخش دوم)

از ماسک صورت تسکین دهنده استفاده کنید

زمانی که مضطرب به نظر می‌رسید و احساس استرس می‌کنید، نشانه آن است که باید وقت بیشتری برای خود و سلامتتان بگذارید. اینجاست که استفاده از ماسک صورت تسکین دهنده می‌تواند روز شما را بسازد. ماسک‌های تسکین‌دهنده طوری فرموله شده‌اند تا تجمع چربی، کثیفی و ناخالصی‌ها را از بین ببرند و در عین حال برای پاکسازی پوست برای داشتن پوستی آرام و تمیز مفید هستند. هفته ای دو بار، یک لایه یکنواخت را روی پوست تمیز و خشک بمالید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند. با آب ولرم کاملاً بشویید و خشک کنید.

یک آرایش صورت در خانه را انتخاب کنید

یکی از راه‌های مورد علاقه ما برای دادن TLC مورد نیاز پوست تحت استرس، انتخاب آرایش صورت است. و از آنجایی که رزرو وقت در سالن‌های زیبایی همیشه امکان پذیر نیست، می‌توانید کاملاً تجربه لوکس آرایشگاه رفتن را به خانه خود بیاورید. آرایش صورت در خانه به شما اجازه می‌دهد تا نگرانی‌های مختلفی را که در ذهن دارید برای مدتی فراموش کنید. بدون مزاحمت برای خود زمان میگذارید و به پوست خود رسیدگی می‌کنید.

کرم دور چشم خود را در یخچال نگهداری کنید

یک راه شگفت‌انگیز برای داشتن پوستی که استرس دارد، این است که کرم دور چشم خود را در یخچال نگهداری کنید. سرما می‌تواند به طور موقت به کاهش پف و سیاهی دور چشم کمک کند. کرم ضد چروک + سفت کننده دور چشم را به صورت نقاط کوچک در اطراف دور چشم خود بمالید تا کاملا جذب شود.
اگر نمی‌توانید به اندازه کافی احساس خنکی روی صورت خود داشته باشید، با اضافه کردن یخ به روتین مراقبت خود، بهره بیشتری ببرید. این درمان برای بهبود ظاهر و احساس بهتر کلی پوست شما بسیار مفید است.

خرید محصولات مراقبت ویژه از پوست

کاهش مشکلات پوستی ناشی از استرس(بخش دوم)

تصحیح عیوب پوست با لوازم آرایش

گاهی اوقات، همه چیز در مورد پنهان کردن مشکل است تا زمانی که آن را درمان کنید. خوشبختانه، یک کانسیلر اصلاح کننده رنگ می‌تواند مشکل را برطرف کند. این ماده زیبایی همه کاری را از پنهان کردن حلقه‌های تیره، کاهش ظاهر قرمز پوست و پنهان کردن تیرگی انجام می‌دهد.

خرید محصولات کمک درمانی

برای تنش زدایی گام بردارید

زندگی می‌تواند استرس زا باشد، اما این بدان معنا نیست که باید اجازه دهید کنترل آن را به دست بگیرد. به همین دلیل ضروری است تا آنجا که می‌توانید استرس را از بین ببرید. راه‌های زیادی برای مدیریت استرس وجود دارد. می توانید یک روز خود مراقبتی داشته باشید، زمانی را به تنهایی بگذرانید یا در فعالیت‌هایی که از آن لذت می‌برید شرکت کنید.

برای سلامت پوست بخوابید

آخرین نکته اما مطمئنا نه کم اهمیت، همانطور که اشاره کردیم، خواب به بدن شما زمان می‌دهد تا خود را شارژ و ترمیم کند. ناگفته نماند، این یک راه هوشمندانه برای کمک به کاهش استرس است.

مطالب کامل در مقاله قبلی

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز