مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو چیست؟

در این مطلب میخوانید :

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که با تزریق ویتامین‌ها، مواد معدنی و مخلوط اسیدهای آمینه مورد نیاز مو به پوست سر انجام می‌شود. این روش اجزای تغذیه کننده فولیکول‌های مو را قادر می‌سازد تا به راحتی در مو بنشینند. با این روش می‌توان ریزش مو را درمان کرد، زیرا موهای نازک را ضخیم می کند، ریزش مو را متوقف می‌کند و موها را قوی تر و درخشان تر می‌کند.

تعداد کمی از زنان از موهای خود راضی هستند. امروزه موهای ما به شدت به دلیل محیط، هوا و آب آلوده شده‌اند. استرس و تنش بیش از حد رخ می‌دهد و اختلالات خواب ما را ناراحت می‌کند. البته همه این‌ها زیبایی طبیعی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. مو جزو اولین قسمت‌هایی است که تحت تاثیر تغییرات بدن قرار می‌گیرد. جلوگیری از مشکلات مو آسان تر از مقابله با نتایج فعلی است، با این حال تعداد کمی از افراد به روش‌های محافظتی متوسل می‌شوند.

افراد تنها زمانی می‌توانند به شدت وضعیت پی‌ببرند که موهایشان آسیب ببیند و ریزش مو شروع شود. برای رفع این مشکلات می‌توان از روش‌های مختلف زیبایی مانند مزوتراپی استفاده کرد. با این حال، اگر وضعیت موها به طور قابل توجهی بدتر شود، اگر مو شروع به ریزش کند می‌توان کارهای مختلفی برای رفع آن انجام داد، برای رفع این مشکلات می‌توان از روش های مختلف زیبایی مانند مزوتراپی استفاده کرد.

مزوتراپی مو چیست و چگونه اعمال می‌شود؟

مزوتراپی مو تزریق مستقیم ویتامین‌ها، مواد معدنی (کلسیم، ید، منگنز، مس، روی، سلنیوم، آهن، پتاسیم)، عوامل مرتبط با لایه کراتین پوست، اسیدهای آمینه و گشادکننده‌های سطحی مورد نیاز برای رشد و نمو مو است.مزوتراپی برای پوست سر و مو بسیار موثر است. یکی از محبوب ترین کاربردها در زیبایی مدرن در مبارزه با مشکلات مختلف مو محسوب می‌شود.

تزریق میکرو به استفاده از داروهای خاص حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم برای رشد مو و رشد مو کمک می‌کند. ترکیب دارویی بسته به مشکل توسط پزشک انتخاب می‌شود.

نشانه‌های مزوتراپی مو:

  • ریزش بیش از حد مو
  • سبوره پوست سر همراه با تجزیه غدد سباسه؛
  • شوره سر
  • پوست سر خراشیده و خشک
  • افزایش شکنندگی مو و شکنندگی مو
  • کاهش حجم در ناحیه پایه

مزوتراپی مو چیست؟

مزایا و معایب این روش

اگر از مزوتراپی در زمینه موهای مشکل دار صحبت کنیم (این روش برای پوست صورت و بدن نیز موثر است) لازم است نکاتی را یادآوری کنیم:

اول از همه، یک کوکتل مزو (مخلوط مزوتراپی) به صورت جداگانه برای هر بیمار تهیه می‌شود و حاوی مقداری مواد معدنی و ویتامین است که به دستیابی به حداکثر نتایج و رهایی از مشکلات موجود کمک می‌کند.

مهم : تعداد عمل‌ها توسط متخصص زیبایی تعیین می‌شود. در حالی که مواد مفید به پیاز مو می‌رسد، لایه‌های بالایی پوست اجازه ورود مواد خارجی را با روش‌های عادی نمی‌دهد. پس از مزوتراپی چه اتفاقی برای موهای ما می‌افتد:

  • ریزش مو به تدریج متوقف می‌شود
  • رشد مو فعال می‌شود
  • فعالیت غدد چربی کاهش می‌یابد
  • جریان خون و اکسیژن رسانی به موها افزایش می‌یابد
  • شوره سر کاهش می‌یابد

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز