روش مبارزه با جوش بعد از اصلاح

روش مبارزه با جوش بعد از اصلاح

در این مطلب میخوانید :

روش مبارزه با جوش بعد از اصلاح

جوش ها بعد از اصلاح می توانند یک عارضه جانبی واقعا آزار دهنده باشند. مناطقی با موهای ضخیم تر مانند ناحیه سینه و صورت یک مرد به خصوص در معرض خطر است حتی اگر به طور معمول مشکلی با لک نداشته باشید. اگر آکنه ندارید ، دو مرحله باید به شما کمک کند تا پوست صاف و شفاف تری داشته باشید.

آیا آنها موهای فرو رفته یا برجستگی های تیغی هستند؟

گرفتن موهای رشد کرده یا برجستگی های ریش تراش ، جایی که مو در پوست رشد می کند اغلب از استفاده از تیغ اتفاق می افتد. از آنجا که قرار است انتهای مو به بیرون باشد ، نه پوست بلکه اکثر نقاط حساس اغلب آلوده می شود. سپس می تواند به یک جوش با ظاهری مگا ، اغلب جوش سر سفید ، در صورت تبدیل شود. اگر می توانید از رشد مو جلوگیری کنید ، یک قدم جلوتر از نابود کردن جوش ها در صورت هستید.

لایه برداری کنید

خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست نه تنها به اصلاح کمک می کند بلکه باعث تمیز شدن پوست می شود. احتمال انتقال باکتری ها در ایجاد جوش ها کمتر است. بسته به جایی که موهایتان را از بین می برید ، از یک اسکراب مخصوص بدن یا صورت یا یک پارچه قبل اصلاح بر موهای خود استفاده کنید. اگر روزانه صورت یا ناحیه دیگری را اصلاح می کنید ، هر بار لایه برداری باعث می شود که این کار زیاده روی کند و احتمالاً صدمه بیشتری خواهد زد. اگر پوست شما در حال سوختن ، احساس سفتی ، خشکی یا حساسیت بیش از حد است ، آن را کوتاه کنید.

از روغن قبل از اصلاح استفاده کنید

ممکن است فکر کنید چرا من می خواهم هر روغنی بگذارم ، باعث شکستگی نمی شود؟ به طور خلاصه ، مواد مصنوعی مانند سیلیکون و مواد معدنی می توانند منافذ پوست را مسدود کرده و لکه ها را تشویق کنند. روغن های طبیعی که برای نوع پوست بیش از حد سنگین هستند نیز ممکن است جواب بخش باشند اما انواع مناسب آن پوست را نرم می کند و برخی خاصیت خاصی برای مقابله با باکتری ها دارند.

روش مبارزه با جوش بعد از اصلاح

یک روغن خوب قبل از اصلاح به محافظت از پوست کمک می کند تا تیغ به جای کشیدن ، بلغزد – منجر به تحریک ، قرمزی و موهای داخل شده شود. از آنجا که اصلاح باعث کاهش رطوبت پوست می شود ، این امر همچنین باعث از بین رفتن برخی از دست رفته ها می شود.

ژیلت خود را تمیز نگه دارید

وقتی تیغه به پوست برخورد می کند ، لایه برداری می کند و سلولهای مرده پوست را از بین می برد و فکر می کنید بسیاری از سلول های مرده پوست به کجا ختم می شوند؟ بیایید این واقعیت را بپذیریم ، فقط شستشوی سریع تیغه زیر مقداری آب ، تمام آثار پوست کنده شده را پاک نمی کند ، حتی به محصول چسبنده نیز اشاره ای نمی کند. هر باکتری معرفی شده می تواند باعث ایجاد جوش در پوست تازه تراشیده شود. هنگام اصلاح ، تیغه خود را به طور مرتب شستشو دهید تا مو و محصول از قبل استفاده شده از بین برود. پس از تراشیدن تیغه را از هر طرف کاملاً بشویید. آب را تکان دهید. با دستمال مرطوب الکل تمیز کنید. اگر می خواهید ماندگاری بیشتری داشته باشد ، آن را زیر دوش نگه ندارید.

از اصلاح مو استفاده کنید

ما در مورد چاشنی الکل ارزان صحبت نمی کنیم. این الکل ممکن است در مبارزه با شکستگی در مبارزه با باکتری ها کمک کند اما می تواند باعث خشکی گسترده ، پوسته پوسته شدن و خارش شود. گزینه بهتر پس از اصلاح است که همچنین باعث رطوبت ، آرامش و مواد خشن کمتری برای دفع جوش ها شود. فندق یک منبع طبیعی است که می تواند بعد از اصلاح استفاده شود تا به کاهش هر گونه تحریک و مبارزه با باکتری ها کمک کند.

همچنین پیشنهاد می شود تا از یقه بسیار محکم دور گردن یا شلوار یا لباس زیر بسیار مناسب می تواند پوست را منقبض کند و فضای کافی برای تنفس را ندارد ، دوری کنید. این می تواند روغن را در فولیکول مو به دام بیندازد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز