نحوه استفاده از کرم دور چشم مانند یک حرفه ای

نحوه استفاده از کرم دور چشم مانند یک حرفه ای

در این مطلب میخوانید :

نحوه استفاده از کرم دور چشم مانند یک حرفه ای

استفاده از کرم دور چشم یکی از به ظاهر ساده ترین مراحل در روتین مراقبت از پوست است. اما شاید باورش سخت باشد که استفاده از کرم دور چشم یک اصول دارد و باید با حساسیت این کرم را مصرف کنید. ناحیه ظریف چشم یکی از نقاطی می باشد که خیلی سریعدچار التهاب، پف کردگی و خطوط ریز می شود و این نشان از اهمیت به آن است. همانطور که ذکر کردم مصرف کرم دور چشم یک اصولی دارد که باید این مراحل به ترتیب و به خوبی رعایت شود. در ادامه به این مبحث می پردازیم؛ همراه ما باشید.

انتخاب کرم دور چشم

درست همانطور که یک مرطوب کننده را برای هدف قرار دادن برخی مشکلات پوستی انتخاب می کنید، کرم دور چشم نیز باید با همان دقت انتخاب شود. ناحیه چشم ناحیه حساسی روی صورت است. لیمونز توضیح می‌دهد که حتی اگر فردی پوست چرب داشته باشد، ممکن است پوست اطراف چشمش خشک باشد، یا فردی با پوست مرطوب ممکن است چندین چین و چروک داشته باشد. پس همانطور که متوجه شدیم انتخاب کرم یکی از مهمترین مراحل می باشد که پیشنهاد می کنیم قبل از خرید نزد یک متخصص پوست و مو بروید و با پزشک خود مشورت کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

مرحله اول: آماده سازی پوست

کرم دور چشم مانند هر محصول مرطوب‌ کننده دیگری برای مرطوب سازی پوست تهیه و تولید شده است. ممکن است بخواهید کرم دور چشم را هرشب به دور چشم خود بزنید و سپس بخوابید. اما این کار اشتباه را انجام ندهید، ابتدا بهتر است کرم مرطوب کننده را به اطراف دور چشم خود بزنید و یا می توانید به کل صورت خود بزنید و سپس از کرم دور چشم استفاده کنید. با این کار کرم دور چشم بهتر عمل می کند و زودتر ممکن است جواب بگیرید. اما اگر فراموش کردین قبل از کرم دور چشم از مرطوب کننده استفاده کنید مشکلی نیست اما بهتر است قبل از مصرف از مرطوب کننده استفاده کنید.

نحوه استفاده از کرم دور چشم مانند یک حرفه ای

مرحله دوم: مقدار بسیار کمی از کرم را بردارید

لیمونز توضیح می‌دهد: « پوست دور چشم بسیار ظریف است و نیازی به استفاده زیاد از کرم دور چشم نیست و بهتر است اندازه یک نخود از کرم دور چشم استفاده کنید. قبل از مصرف حتما حتما دستان خود را بشویید و سپس شروع به برداشتن مقداری از کرم دور چشم کنید.

مرحله سوم: کرم را به اطرف چشم خود بزنید

پس از برداشتن مقدار کمی از کرم دور چشم کرم را به اطراف چشم خود بمالید. بهتر است به صورت دورانی این کار را انجام دهید تا خون بیشتری در اطراف چشم شما جریان پیدا کند. سعی کنید کرم را آرام و با ظرافت تمام در اطراف چشم مالش دهید تا آسیبی به پوست اطراف چشم شما وارد نشود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز