می‌دانستید خاویار برای پوست شما مفید است؟

می‌دانستید خاویار برای پوست شما مفید است؟

در این مطلب میخوانید :

می‌دانستید خاویار برای پوست شما مفید است؟

چگونه خاویار روی پوست شما کار می‌کند:

مزایای دریا: تعجب می‌کنید که چرا نسیم دریا به شما ظاهر تازه‌ای می‌دهد؟ ثابت شده است که آب و هوای دریایی و عناصر آب دریا یا اقیانوس برای پوست مفید هستند. به عنوان مثال از نمک‌های دریایی برای حمام کردن استفاده می‌شود. خاویار نیز اساساً دریایی است و تمام فواید معدنی دریا را دارد.

رژیم پروتئینی پوست: می‌توان گفت خاویار رژیم پروتئینی پوست شماست. پوست ما و ماهیچه‌های زیر آن اساساً از پروتئین، یعنی اسیدهای آمینه تشکیل شده است. خاویار سرشار از اسیدهای آمینه است که مستقیماً جذب پوست می‌شود. این امر جوانسازی منظم پوست شما را تضمین می‌کند تا شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان دهد.

سلول‌های شبیه انسان: ساختار سلولی خاویار بسیار شبیه به ساختار سلول پوست انسان است. هرچند عجیب به نظر می‌رسد، این واقعا روند جوان سازی پوست شما را تسریع می‌کند. خاویار به تولید کلاژن با کیفیت بهتر برای پوست با سرعتی قوی کمک می‌کند و روند پیری را به میزان قابل توجهی کند می‌کند.

درخشش پوست: خاویار از تخم‌های ماهی درخشان ساخته نمی‌شود، اما می‌تواند پوست شما را درخشان کند. خاویار به دلیل غذاهای دریایی، سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است، که اساساً چربی بسیار مناسبی برای پوست شما است. این چربی‌های خوب لایه‌ای از درخشندگی خالص را روی پوست شما تشکیل می‌دهند.

خرید محصولات حاوی عصاره خاویار

می‌دانستید خاویار برای پوست شما مفید است؟

ماسک صورت خاویار برای پوست خشک

خاویار تخم ماهی است که منبع امگا3 است. خاویار یک غذای لذیذ است. اعتقاد بر این است که محتوای روغن و پروتئین بالای تخم‌های ماهیان خاویاری برای پوست بسیار مفید است. بسیاری از سلبریتی‌ها از خاویار به عنوان یک درمان استفاده می‌کنند، اما برای بهره‌مندی از مزایای آن لازم نیست که حتما یک سلبریتی باشید.

خرید محصولات کمک درمانی

آماده سازی پوست 

بطور کامل آرایش خود را پاک کنید
قبل از استفاده از ماسک از مرطوب‌کننده استفاده نکنید، این امر باعث می‌شود پوست شما به خوبی چربی امگا 3 را جذب نکند.مواد لازم ماسک خاویار خانگی:

1 قاشق غذاخوری خاویار ماهیان خاویاری
1 قاشق غذاخوری کرم مغذی

خاویار خام را با یک قاشق غذاخوری از کرم مغذی مورد علاقه خود مخلوط کنید تا خمیری نرم شود. صورت خود را با یک پاک کننده ملایم تمیز کنید تا منافذ باز شود و اجازه دهید ماسک به عمق پوست شما نفوذ کند. ماسک را روی صورت و گردن خود بمالید. بگذارید ماسک به مدت 40 دقیقه روی پوست بماند، سپس آبکشی نمائید.
مزایای ماسک:
پوست درخشان
افزایش تولید کلاژن
افزایش رطوبت

مرهم خاویار برای چشم های خسته:
1/4 قاشق چایخوری خاویار سیاه
روغن هسته انگور 4 قطره
اسانس گل رز 4 قطره
اسانس شمعدانی 4 قطره
مواد را با هم مخلوط کنید و به مدت 25 دقیقه زیر چشم‌ها بمالید و با آب ولرم بشویید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز