مزایای استفاده از شامپوی فری سولفات

مزایای استفاده از شامپوی فری سولفات

در این مطلب میخوانید :

مزایای استفاده از شامپوی فری سولفات

این روزها شامپوهای بدون سولفات بسیار مورد توجه هستند و بحث های زیادی در مورد اینکه چرا این محصولات برای انواع مختلف موها عالی هستند انجام شده است. با افزایش جنبش بدون سولفات در بین مردم ، مهم است که مزایای شامپو بدون سولفات را به طور کامل بررسی کنید تا بتوانید به این سوال پاسخ دهید: “چرا سولفات ها برای موهای شما مضر هستند؟”

همه ما به دنبال سالم ترین ، پر زرق و برق ترین موهای ممکن هستیم و گاهی اوقات باید بهترین انتخاب را برای موهایمان انجام دهیم. در ادامه بخوانید تا بدانید سولفات با موهای شما چه می کند و چرا اصلا از شامپوی بدون سولفات استفاده می کنید …

شامپو بدون سولفات چیست؟

سولفات ها یک ماده استاندارد برای بسیاری از محصولات مو و تمیز کننده خانگی هستند. انواع اصلی سدیم لوریل سولفات (یا SLS) و سدیم لورت سولفات (SLES) است. حال شاید سوال پیش بیاید که SLS در شامپو چیست؟ به بیان ساده تر ، سولفات ها موادی هستند که باعث می شوند شامپوها به یک کف غلیظ تبدیل شوند. با این حال ، آنها به دلیل آسیب موها مورد حمله قرار گرفته اند و SLS و SLES مطمئناً مواد مغذی را به موهای شما اضافه نمی کنند. بنابراین ، در پاسخ به سوال “فاقد سولفات چیست؟” ، شامپو بدون سولفات یک شامپو بدون سولفات است. اما سولفات ها با موهای شما چه می کنند و مزایای شامپو بدون سولفات چیست؟ به این سوالات در ادامه این مقاله پاسخ می دهیم.

1. شما می توانید از روغن های ضروری طبیعی مو استفاده کنید

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، سولفات ها جزء موادی هستند که معمولاً در شامپوهای مختلف یافت می شوند. وقتی صحبت از شامپو به میان می آید ، ذهن همه ما به سراغ کف زیاد می رود که به از بین بردن آلودگی و زباله از مو و پوست سر کمک می کند.

سولفات ها به همان اندازه که در از بین بردن آلودگی موهای شما موثر هستند ، می توانند موهای شما را از روغن های طبیعی ضروری جدا کنند. یکی از مزایای استفاده از شامپو بدون سولفات این است که مو های شما درخشش طبیعی و سالم خود را از دست نمی دهند.

2. سولفات ها رنگ موی شما را از بین می برند

متأسفانه سولفات ها می توانند انواع مختلفی از موها را خراب کنند. اگر موهای رنگی دارید ، ممکن است بعد از استفاده از شامپو حاوی سولفات رنگ موی شما کم شود.

مزایای استفاده از شامپوی فری سولفات

3. شما باید موهای خود را فوق العاده قوی نگه دارید

سولفات ها می توانند برای برخی از انواع موها بسیار خشک و خشن باشند ، که می تواند منجر به آسیب و خشک شدن انتهای مو شود. انتخاب محصولی بدون سولفات بهترین گزینه برای موهای حساس و رنگ شده است.

4. با حساسیت پوست سر خداحافظی کنید

کسانی از ما که دارای پوست سر حساس هستیم می دانیم که محصولات نامناسب مو می تواند وضعیت بسیار چالش برانگیز سر را بسیار بدتر کند. یکی از مزایای شامپو بدون سولفات این است که روی پوست سر حساس ملایم تر است و هیچ گونه خشکی یا خارشی را که قبلا تجربه کرده اید را تحریک نمی کند. اگر از حساسیت پوست سر رنج می برید ، توصیه می کنیم حتما از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز