بهترین شامپوهای فری سولفات (بخش دوم)

در این مطلب میخوانید :

بهترین شامپوهای فری سولفات (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله بهترین شامپوهای فری سولفات (بخش دوم) ؛ پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه بفرمایید.

شامپو bread beauty supply hair wash gentle milky hair cleanser

به گفته نویسندگان زیبایی ؛ “از زمان راه اندازی خط تولید این شامپو” مورد استقبال زیادی قرار گرفت ، افرادی که خواهان یک روش ساده مراقبت از مو هستند از این محصول استفاده می کنند.” این شامپو همچنین می تواند به خوبی موهای شما را تمیز کند و احساس نرمی و ملایمی به شما بدهد. اگر به دنبال محصولی با لطافت تمام برای موهای خود هستید تا از آن مراقبت کنید ما به شما این شامپو را پیشنهاد می کنیم.

شامپو SASHAPURE Healing Shampoo

شامپو SASHAPURE Healing Shampoo یکی دیگر از شامپوهای بدون سولفات می باشد که می تواند  موهای شما را به خوبی تمیز کند. همچنین این شامپو دارای قیمت مناسبی بوده و می تواند رنگ موی شما را نیز ثابت نگه دارد. این شامپوی فری سولفات برای موهای حساس مناسب است و افرادی با موهای حساس می توانند از این محصول استفاده کرده و از موهای خود مراقبت کنند.

شامپو Design Essentials Almond & Avocado Sulfate-Free Shampoo

شامپو Design Essentials Almond & Avocado Sulfate-Free Shampoo یکی دیگر از شامپوهای معرفی شده ما به شما می باشد. این شامپو همانطور که می دانید فری سولفات بوده و می تواند از بافت موهای شما محافظت کند. این شامپو برای موهای خشک و مستعد گره مناسب است و موها را از خشکی درآورده و به نرمی و لطافت آماده شانه زدن می کند.

شامپو Living Proof Full Shampoo

شامپو Living Proof Full Shampoo

شامپو Living Proof Full Shampoo یکی دیگر از شامپوهای خارجی بدون سولفات می باشد که بسیاری از آرایشگران از آن استفاده می کنند. این محصول فری سولفات به زیبایی هرچه تمام تر می تواند حجم موهای شما را بیشتر کرده و از موهای شما محافظت کند. سولفات که یک ماده خطرناک برای موها می باشد در این محصول به کار گرفته نشده است و خیالتان می تواند از بابت سولفات راحت باشد و به خوبی از موهای خود محافظت کنید.

شامپو IGK 30,000 Feet Volume Shampoo

این شامپو علاوه بر فاقد سولفات بودن ، گیاهی نیز است و حاوی محافظی است که موها را در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند ، که می تواند مضر باشد. این شامپو مخصوص کسانی می باشد که بیشتر در زیر نور آفتاب هستند و فعالیت می کنند.

شامپو Rahua Classic Shampoo

شامپو Rahua Classic Shampoo یک شامپوی کلاسیک می باشد که موهای تازه رشد کرده را خشک نمی کند و باعث رشد هرچه بهتر آن ها می شود. همچنین این شامپوی فری سولفات مغزی بوده و تقویت کننده مو های سر شما می باشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز