چه زمانی به کرم دور چشم نیاز دارم؟

چه زمانی به کرم دور چشم نیاز دارم؟

در این مطلب میخوانید :

چه زمانی به کرم دور چشم نیاز دارم؟

با نزدیک شدن به سن 30 سالگی ، اکثر ما چین و چروک های دور چشم خود را مشاهده می کنیم. پوست نزدیک چشم نازک تر و مستعدتر می شود بنابراین ، به مراقبت مناسب احتیاج دارد ، که نه تنها رطوبت پوست حساس را تامین کند ، بلکه باعث کند شدن و جلوگیری از پیری پوست شود.

سبک زندگی

متأسفانه روزی فرا می رسد که پوست حالت ارتجاعی ، انعطاف پذیری و رطوبت خود را از دست می دهد. درست است که پوست بد می تواند ارثی باشد اما سبک زندگی را نیز دست کم نگیرید. یک سبک زندگی خوب و مناسب می تواند پوست شما را بهبود ببخشید و از چین و چروک و بسیاری از بیماری های پوستی جلوگیری کند.

بهتر است در روز کم کم 8 لیوان آب مصرف کنید زیرا اب می تواند از خشکی پوست و بسیاری از بیماری های پوستی جلوگیری کند. اکثر بیماری های پوستی بدلیل کم آبی اتفاق می افتد و خوردن آب کافی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. جدا از خورد آب سعی کنید از سبزیجات استفاده کنید. سبزیجات می توانند پوست شما را به خوبی بازسازی کنند و پوستی درخشان را به شما تحویل دهند.

آنچه ناحیه چشم نیاز دارد

قبل از برخورد پوست با کرم ، صورت خود را کاملاً تمیز کنید. پوست تمیز به خوبی می تواند مواد حاوی کرم را جذب کرده و پوست را بازسازی کند. شما باید نزد یک متخصص پوست بروید و در مورد بهترین کرم دور چشم سوال کنید. ممکن است یک کرم مناسب پوست شما نباشد و با بررسی پوست شما دکتر متخصص می تواند بهترین کرم را به شما پیشنهاد دهد.

شل شدن پوست زیر چشم

برای افتادگی و چین و چروک پوست ، مرطوب کننده های خوب برای ناحیه دور چشم و بقیه صورت مناسب هستند. در واقع ، یک کرم می تواند تا حدودی سفت کننده و ترمیم کننده باشد.

چه زمانی به کرم دور چشم نیاز دارم؟

خشک شدن پوست اطراف چشم

اگر پوست اطراف چشم شما خشک تر از هرجای دیگری است ، به فرمولاسیون متفاوتی احتیاج دارید. یک کرم مخصوص چشم می تواند روال مراقبت شما را در اینجا تکمیل کند. کرم دور چشم با اسیدهای چرب امگا می تواند پوست لطیف اطراف چشم را تسکین دهد. اسیدهای چرب امگا نه تنها به عنوان غذاهای فوق العاده شناخته می شوند ، بلکه هنگام استفاده خارجی نیز مفید هستند.

به طرز ماهرانه ای از کرم دور چشم استفاده کنید

بهتر است وقتی در آینه علائم پیری را روی پوست می بینید ، از کرم دور چشم استفاده کنید. قبل از آن معمولاً مرطوب کننده های معمولی کافی است استفاده شود. با انگشت خود مقداری کرم مرطوب کننده را بردارید و به آرامی به اطراف چشم خود بزنید. در ادامه از کرم دور چشم استفاده کنید تا بهترین بازدهی را بگیرید. در ادامه پیشنهاد می شود مقاله ” نحوه استفاده صحیح از کرم دور چشم ” را از دست ندهید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز