انواع کرم دور چشم

انواع کرم دور چشم

در این مطلب میخوانید :

انواع کرم دور چشم

مراقبت از پوست امری واجب و ضروری برای هر انسانی می باشد. کرم های دور چشم امروزه همچنین می توانند محافظت در برابر آفتاب را به حداقل برسانند و صدمه به آن ناحیه را به حداقل برسانند. اگر برای اولین بار است که در مورد کرم های دور چشم می خوانید ، لازم است انواع آن را بشناسید. این به شما امکان می دهد انتخاب کنید کدام یک از کرم ها می تواند وضعیت فعلی پوست شما را بهبود بخشد.

کرم دور چشم برای کاهش خطوط و چین و چروک

از محصولات کرم دور چشم می توان برای کاهش خطوط و چین و چروک ها استفاده کرد. توجه داشته باشید که با از دست دادن کلاژن و افتادگی پوست ، چین و چروک های بیشتری برروی پوست ظاهر می شود. اگر کمتر اخم می کنید و از کشیدن سیگار خودداری می کنید یا زمان کمتری را در زیر آفتاب هستین ؛ این موارد می تواند به شما کمک کند. از جمله ترکیباتی که در جلوگیری از چین و چروک و خطوط ریز موثر است ، کوآنزیم Q10 است که معمولاً برای بیماری های قلبی استفاده می شود. ویتامین A همچنین یک ماده فعال در کرم های ضد چروک دور چشم است زیرا تولید سلول های سالم را افزایش می دهد.

کرم دور چشم برای پف چشم

پف چشم ها یکی دیگر از دلایلی است که افراد به کرم دور چشم نیاز دارند. پف می تواند زمانی ایجاد شود که مایع در زیر چشم وجود داشته باشد. ترکیباتی که می توانند کمک کنند شامل رتینول است که می تواند سفتی پوست اطراف چشم را بازگرداند. شما همچنین می توانید با کاهش مصرف نمک ، پف چشم را کاهش دهید ، زیرا مقدار بیش از حد آن می تواند مایعات بیشتری از آنچه لازم است را در خود نگه دارد. سعی کنید از غذا یا سایر منابع آلرژی زا که می تواند باعث پف چشم شود ، دوری کنید.

انواع کرم دور چشم

حفظ خشکی پوست با کرم مرطوب کننده دور چشم

کرم های دور چشم را می توان برای پوست های خشک نیز استفاده کرد. افرادی که دارای این نوع پوست هستند ممکن است ببینند که پوست اطراف چشم شروع به پوسته پوسته شدن می کند. این می تواند نشان دهنده کم آبی شدید باشد ، در این صورت شما به کرم دور چشم مجهز به هیالورونیک اسید نیاز دارید. این ماده فعال به حفظ رطوبت زیر چشم در عین سبک ماندن و احساس چربی کمک می کند.

پاک کردن حلقه های تیره با کرم دور چشم

خستگی مفرط یا حتی خواب بیش از حد می تواند باعث ایجاد حلقه های تیره در اطراف چشم ها شود. رگ های خونی منشا رنگی هستند که افراد هنگام برخورد با حلقه های تیره در دیگران مشاهده می کنند. برای مبارزه با سیاهی دور چشم ، می توانید از کرم های دور چشم ساخته شده از کافئین ، پپتید و میکا منعکس کننده نور استفاده کنید. کافئین با حلقه های تیره مبارزه می کند زیرا می تواند عروق خونی را منقبض کند. در نهایت می توان گفت انواع کرم دور چشم برای چشم های شما مناسب هستند و هر کدام از این کرم ها وظیفه خاصی را انجام می دهند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز