بیشترین بهره‌ مندی از لوسیون بدن

بیشترین بهره‌ مندی از لوسیون بدن

در این مطلب میخوانید :

بیشترین بهره‌ مندی از لوسیون بدن

در حالی که استفاده از لوسیون بدن ممکن است یک مرحله ساده در روال مراقبت از بدن شما به نظر برسد، اما یادگیری چند نکته برای اطمینان از اینکه پوست خود را به بهترین شکل ممکن درمان می‌کنید، ضرری ندارد.

اصول اولیه لوسیون بدن

اگر هنوز یک لوسیون مورد علاقه ندارید (یا حتی اگر دارید!)، برای خود یک محصول پوستی با کیفیت خوب پیدا کنید که برای نوع پوست شما فرموله شده است، خواه پوست شما خشک، چرب، مختلط یا حساس باشد. بسیاری از مردم تمایل دارند که لوسیون را روی پوست کاملا خشک و خنک در طول روز بمالند، اما این یک اشتباه رایج است و بهترین نتیجه را برای شما به همراه نخواهد داشت! برای نتیجه عالی، باید محصول خود را بلافاصله بعد از حمام بمالید. دلیل آن این است که پوست شما باید گرم باشد و کاملا خشک نباشد (بعد از حمام بدنتان را با حوله خشک کنید اما پوستتان را مرطوب نگه دارید). این به پوست شما کمک می کند تا برای حداکثر جذب آماده شود.

مراقبت از بدن برای درمان لکه

برخی از قسمت‌های بدن معمولاً خشک‌تر از بقیه هستند. که معمولا شامل دست‌ها، آرنج‌ها، زانوها و گردن می‌باشند. ممکن است متوجه افزایش خارش پوست در این نواحی شوید و ممکن است در طول روز علاوه بر استفاده روزانه بعد از حمام، به لوسیون بدن نیاز داشته باشند. ممکن است بخواهید قبل از استفاده بیشتر از لوسیون بدن، به آرامی نواحی را ماساژ داده و گرم کنید، زیرا این کار به جذب و حفظ رطوبت در نواحی خشک‌کننده کمک می‌کند. برای دستان خود، به یک لوسیون دست با فرمول خاص نیاز دارید. زیرا این محصولات به طور خاص برای ترمیم و نگهداری دست‌ها که بیش از هر قسمت دیگری از بدن با آلاینده‌ها تماس دارند، تولید می‌شوند.

بیشترین بهره‌ مندی از لوسیون بدن

4 مزیت اصلی لوسیون بدن:

استفاده منظم از لوسیون‌های بدن می‌تواند فواید شگفت انگیزی داشته باشد. که شامل:

1. آبرسانی به پوست خشک : پوست شما ممکن است به دلایل مختلف خشک شود. سن، آب و هوا و گاهی اوقات عدم مراقبت مناسب می‌تواند منجر به خشکی و پوسته پوسته شدن پوست شما شود. استفاده روزانه از لوسیون بدن می‌تواند به جبران رطوبت از دست رفته کمک کند و اطمینان حاصل کند که پوست شما نرم و لطیف می‌ماند.
2. لکه‌های زبر، به‌ ویژه پینه‌ها را التیام دهید: ممکن است نواحی ناهمواری روی بدنتان مانند اطراف آرنج یا زانو داشته باشید که می‌تواند از استفاده از لوسیون بدن بعد از حمام یا قبل از خواب سود ببرد. همچنین ممکن است پای شما بار سنگین کاری را تحمل کند که باید بایستید یا در مناطق شنی و خشک راه بروید. استفاده منظم از یک لوسیون احیا کننده می‌تواند زبری پوست را کاهش داده و آن را مانند بقیه بدن صاف و ابریشمی کند.
3. حس و بوی خوب با رایحه ای مطبوع: لوسیون بدن حس خوبی به پوست شما می‌دهد. رایحه ملایم لوسیون بدن همچنین می تواند آرامش بخش و مرطوب کننده باشد و تاثیر مثبت بلندمدتی بر شما بگذارد.
4. درخشش به دست آورید: لوسیون‌های بدن انواع مختلفی دارند و اهداف زیادی را انجام می‌دهند از عطرهای ملایم گرفته تا اثر مرطوب کنندگی و تغذیه عمیق. در هر صورت، پوست سالم درخشش طبیعی زیبایی دارد که نمی توانید از آن بگذرید.

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز