مزایای استفاده از بالم لب

مزایای استفاده از بالم لب

در این مطلب میخوانید :

مزایای استفاده از بالم لب

بالم لب نه تنها لب های شکاف خورده و خشک را درمان می کند ، بلکه بسیاری از مشکلات دیگر مانند خطوط لب ، درد در میان آنها را درمان می کند. بالم لب یکی از پرمصرف ترین محصولات مراقبت از لب به خصوص در زمستان ها است. یک مسئله مشترک که همه ما در طول فصل سرما با آن روبرو هستیم خشکی و شکاف لب است و این محصولات در این فصل می تواند کمک رسان لب های ما باشند.

همه ما این محصول مفید را در کیت زیبایی خود نداریم. بالم لب فواید بی شماری برای لب های شما دارند و شما باید آن ها را بخشی از روال زیبایی خود کنید.

درمان لب های خشک و ترک خورده

لب های شما از پوست بسیار نازکی ساخته شده است و این یکی از دلایلی است که باعث می شود آنها به همین راحتی خشک و منقبض شوند. بالم لب محصولی ضخیم است که وقتی روی لب قرار می گیرد باعث خشک شدن بافت های خشک لب می شود. در صورت قرار گرفتن در معرض باد ، سرما یا اشعه خورشید ، از لب های شما بیشتر محافظت می کند. بالم لب همچنین به کاهش دردی که به دلیل خشکی ایجاد می شود کمک می کند و بافت لب را به سرعت بهبود می بخشد.

لب های جوان و نرم

همه ما دوست داریم لب هایمان نرم و زیبا به نظر برسند. با این حال ، با افزایش سن ، لب های ما خطوطی را به دست می آورند که باعث می شوند پیر و کسل کننده به نظر برسند. برای جلوگیری از پیری پوست لب ، بهتر است در طول روز آنها را با بالم لب مرطوب نگه دارید. به شما کمک می کند لب ها پر از حالت چسبیده و خطوط را نرمتر کند.

مزایای استفاده از بالم لب

از درد جلوگیری می کند

هنگامی که لب های شما خشک است ، لب های شما شروع به پوسته پوسته شدن می کنند و حتی در برخی موارد خونریزی می کنند. این به این دلیل است که پوست به اندازه کافی هیدراته نیست. بالم لب با مرطوب نگه داشتن آن ، میزان آبرسانی مورد نیاز لب ها را فراهم می کند. این از درد ناشی از خشکی جلوگیری می کند.

از سلول های پوستی جدید محافظت می کند

آیا می دانید لب های شما شب ها سموم را دفع می کند و سلول های پوستی جدیدی تولید می کند؟ لبهای شما در طی این فرآیند شبها تمام رطوبت خود را از دست می دهند. بنابراین بسیار مهم است که لب های خود را شب با مرطوب کننده لب مرطوب کنید. این از سلولهای جدید پوست محافظت می کند.

رنگ طبیعی

به دلیل استعمال بیش از حد سیگار در میان عوامل دیگر ، ممکن است لب های شما تیره و کسل کننده به نظر برسند. بسیاری از بالم های لب دارای رنگ هستند. این بالم های لب می توانند آن رنگ طبیعی را به لب های شما بدهند.

استفاده از رژ لب

اگر شما عاشق رژ لب هستید ، می دانید که چگونه لب ها با استفاده منظم خشک می شوند. استفاده از بالم لب در زیر رژ لب شما نه تنها باعث صاف شدن آن می شود بلکه از خشکی لب ها نیز جلوگیری می کند.

از لب ها در برابر آسیب محافظت می کند

لب های ما در معرض دمای مختلف ، سرد و گرم است که ممکن است به پوست شما آسیب برساند. استفاده از یک لایه بالم لب از پوست در برابر عوامل مختلف محیطی محافظت می کند که ممکن است در طولانی مدت به پوست لب شما آسیب برساند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز