بهترین سن برای شروع مراقبت از پوست

بهترین سن برای شروع مراقبت از پوست

در این مطلب میخوانید :

بهترین سن برای شروع مراقبت از پوست

پوست زیبا برای هر کسی که می‌خواهد از ظاهرش تعریف شود ضروری است، زیرا همه ما می‌دانیم که یک اظهار نظر مثبت به یک تصویر بهتر و سالم از خود کمک می‌کند. هنگامی که برای اولین بار با مردم ملاقات می‌کنیم، این احتمال وجود دارد که آنها به صورت ما، چشمان ما، در واقع به پوست ما نگاه کنند و تصوری ایجاد کنند. لزوما قضاوت نیست، طبیعی است همه ما این کار را انجام می‌دهیم.

به افرادی با پوست ناسالم یا سالخورده فکر کنید و چه احساسی در ما ایجاد می‌کند. ما ترجیح می‌دهیم به پوستی زیبا و مراقبت شده نگاه کنیم. پوست درخشان و سالم جذاب است و وقتی نگاه‌های قدردانانه دیگران را دریافت می‌کنیم، احساس خوبی و اعتماد به نفس به ما می‌دهد. این یک واقعیت است که اگر زود شروع کنید، کمتر در سنین پایین نگران چین و چروک خواهید بود. در واقع پیشگیری بهتر از درمان است. بنابراین شروع جوانی کمک خواهد کرد که اثرات سال‌های پیشرو برای مدت طولانی‌تری از بین برود.

از سن جوانی شروع کنید

با متخصصان صحبت کنید و آنها به شما خواهند گفت که برای شروع پیروی از یک روال که تضمین می‌کند پوستی سالم تا سنین بزرگسالی و سالمندی داشته باشید، هرگز زود نیست. هرگز فکر نکنید در دوران نوجوانی خیلی جوان هستید و نمی‌توانید از پوست خود مراقبت کنید! شروع زودهنگام، پایه و اساس سال‌های آینده را می‌سازد. البته هیچ کس از استفاده از محصولات حاوی AHA و رتینوئید توسط دختران جوان حمایت نمی‌کند. راه‌های دیگری نیز وجود دارد که دختران جوان به رژیم مناسب عادت کنند.

بهترین سن برای شروع مراقبت از پوست

متخصصان مراقبت از پوست مانند متخصصان پوست و زیبایی همگی موافقند که هر چه جوانتر شروع کند، احتمال بیشتری وجود دارد که به یک روال برای حمایت از پوست عالی مادام العمر پایبند باشید. برخی می‌گویند که دختران باید حتی از سن 12 سالگی یک برنامه معمولی را شروع کنند، در حالی که برخی دیگر احساس می‌کنند یک یا 2 سال بعد خوب است.

از سن نوجوانی شروع کنید

با این حال، مهم است که از دوران نوجوانی خود شروع کنید. در اواسط دهه 20، علائم پیری روی شما ظاهر می‌شود، زیرا پوست قبل از 30 سالگی شروع به ایجاد اولین خطوط ریز می‌کند. این حتی برای خانم جوان فعالی که زمان زیادی را در خارج از منزل سپری می‌کنند، در آفتاب، در ساحل و ورزش کردن، صادق تر است و در حالی که درست است که نوجوان ممکن است از روال مادرش پیروی نکند، این واقعیت باقی می‌ماند که آشنا شدن با مراقبت از پوست در سنین جوانی به 20 سالگی، 30 سالگی، 40 سالگی و بعد از آن کمک می‌کند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز