آیا لوسیون بدن لازم است (بخش دوم)

آیا لوسیون بدن لازم است (بخش دوم)

در این مطلب میخوانید :

آیا لوسیون بدن لازم است (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله ” آیا لوسیون بدن لازم است (بخش دوم) ” پیشنهاد می شود بخش اول این مقاله را از دست ندهید.

4. سفت شدن بدن

هنگامی که فرد به سن خاصی می رسد ، پوست بدن شل شده و چین و چروک ها افزایش می یابد. در این زمان ، مراقبت مناسب از پوست به یک اقدام ضروری تبدیل شده است. لوسیون بدن یکی از رایج ترین روش ها است. این می تواند افتادگی پوست را بهبود بخشد ، تنش را دوباره به دست آورد و پوست را تقویت کند.

5. ایجاد آرامش و کاهش استرس

همه ما می دانیم که عطرها دارای طراوت و آرامش بخشی هستند ، اما قیمت عطر های موجود در بازار به طرز شگفت آوری گران است و همه نمی توانند از آنها استفاده کنند. در مقایسه با عطرها ، لوسیون های بدن نسبتاً ارزان هستند. بنابراین لوسیون های بدن با رایحه به تدریج جایگزین عطرهای بهاری و تابستانی شده اند و به روند اصلی تبدیل شده اند. این نوع محصولات عطری که می توانند به طور گسترده در سراسر بدن استفاده شوند ، بسیار راحت تر و در دسترس تر هستند و به طور طبیعی می توانند جایگزین عطر شوند. استفاده از لوسیون بدن با تکنیک های ماساژ می تواند به شل شدن ماهیچه های بدن و رفع استرس کمک کند.

آیا لوسیون بدن لازم است (بخش دوم)

چند پیشنهاد یا راهنمایی برای استفاده از لوسیون بدن

اگر چه لوسیون بدن فواید زیادی دارد ، در حالی که استفاده نادرست از لوسیون بدن ممکن است اثرات کمی روی بدن و پوست شما داشته باشد. در اینجا چند نکته یا پیشنهاد برای شما جمع آوری شده است:

1. زمان اولیه استفاده از لوسیون بدن پنج دقیقه بعد از دوش گرفتن است. بدن خود را با حوله حمام خشک نکنید. وقتی هنوز مرطوب هستید لوسیون بیشتر موثر است ! در این زمان ، منافذ باز می شوند و مواد مغذی را سریعتر جذب می کنند. اگر بتوانید به درستی ماساژ دهید بهتر است تا این مواد بتواند به خوبی جذب پوست شود.

2. هنگام استفاده از لوسیون بدن ، استفاده از آن به طور یکنواخت روی بدن کافی نیست. این به این دلیل است که هر قسمت از بدن ما از نظر درجه خشکی متفاوت است ، بنابراین هنگام استفاده از آن باید آن را تشخیص دهیم. پاها و مفاصل بیشتر مستعد خشکی هستند. این نواحی نیاز به مراقبت ویژه دارند و هنگام استفاده از آن ها می توانید لوسیون بیشتری اضافه کنید.

3. لوسیون های مختلف بدن اثرات متفاوتی دارند و همه لوسیون های بدن برای شما مناسب نیستند. کورکورانه انتخاب نکنید ، ابتدا تشخیص دهید که مشکل پوست شما چیست و سپس بر اساس آن لوسیون بدن را انتخاب کنید.

4. رطوبت بدن را در هر زمان که نیاز باشد دوباره تامین کنید. پوست بدن هر فردی ممکن است شرایط دهیدراتاسیون متفاوتی داشته باشد. ما باید رطوبت بدن را دوباره تامین کنیم در طول روز.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز