چرا مصرف کرم شب اهمیت داره؟

چرا مصرف کرم شب اهمیت داره؟

در این مطلب میخوانید :

چرا مصرف کرم شب اهمیت داره؟

آرایش ، آلودگی ، باد ، خورشید؛ همه این ها در زندگی روزمره می تواند برای پوست شما سخت باشد. برای کمک به افزایش درخشندگی پوست تان ، هیچ چیز بهتر از یک کرم شب خوب نیست. در این مقاله قصد داریم تا دلیل این امر را توضیح دهیم ؛ همراه ما باشید.

پوست من در حین خواب چه می کند؟

پوست شما شب ها مانند روز عمل نمی کند. ریتم آن تغییر می کند. در طول روز ، پوست نقش دفاعی ایفا می کند و از خود در برابر اشعه ماوراء بنفش ، آلودگی ، شرایط آب و هوایی و رشد باکتری ها محافظت می کند. هنگامی که شما در خواب هستید ، پوست نیز فعال است و برای ترمیم آسیب های ایجاد شده در طول روز و بازسازی خود کار می کند.

کرم روز در مقابل کرم شب: تفاوت چیست؟

با تغییر نقش پوست در طول روز ، مهم است که مراقبت از پوست خود را بر اساس آن تطبیق دهید. از زمانی که از خواب بیدار می شوید تا زمانی که به رخت خواب می روید ، پوست شما باید چندین عامل خارجی را دفع کند. اولین ماموریت یک کرم روز محافظت است. این ماده برای حفظ آبرسانی در طول روز ، تسکین ناراحتی و جلوگیری از علائم پیری فرموله شده است.

هنگام خواب ، پوست شما در حالت بازسازی است. در حالی که شما خواب هستید ، به بهترین شکل بهبود می یابد! برای کمک به عملکرد آن ، باید از کرم صورت استفاده کنید که مخصوص تسریع ترمیم بافت و ترویج تجدید سلول است. این نوع محصول معمولاً کرم شب نامیده می شود. در حالی که اغلب دست کم گرفته می شود ، کرم شب نقش اساسی در سلامت و کیفیت پوست شما ایفا می کند.

هنوز از اهمیت استفاده از کرم شب در روال زیبایی خود مطمئن نیستید؟ به خاطر داشته باشید که شب ها ، پوست شما بیشتر به مراقبت نیاز دارد. با نفوذپذیری بیشتر پوست ، به کرم اجازه می دهید تا کاملاً نفوذ کرده و جادوی خود را اعمال کند. به طور خلاصه: کرم روز و کرم شب مکمل یکدیگر هستند.

چه کسی باید از آن استفاده کند؟

همه افراد باید از کرم شب استفاده کنند! مجموعه وسیعی از کرم های شب موجود است که برای انواع پوست و نیازها مانند سفت کننده ، احیا کننده ، تصفیه کننده ، محافظت کننده ، مبارزه با عیوب ، جلوگیری از علائم پیری و غیره طراحی شده است.

چرا مصرف کرم شب اهمیت داره؟

از چه سنی باید شروع کنم؟

مگر اینکه پوست شما بسیار خشک باشد ، تا بیست سالگی مجبور نخواهید بود از کرم شب استفاده کنید. با این حال ، به محض مشاهده یک مشکل پوستی ، باید فوراً آن را برطرف کنید. کرم شب خود را با توجه به سن و نوع پوست خود انتخاب کنید. مثلا:

  • اگر پوست شما مستعد آکنه است ، از کرم تصفیه کننده استفاده کنید.
  • اگر پوست شما خشک است ، از بافت های غنی و کرمی استفاده کنید.
  • اگر پوست شما چرب است ، فرمول هایی را انتخاب کنید که غنی تر هستند ، مانند مایعات یا ژل.
  • در بیست سالگی ، کرم مرطوب کننده شب را انتخاب کنید که به پوست اجازه می دهد آسیب های ناشی از نور خورشید و کمبود خواب را ترمیم کند.
  • در سی سالگی ، یک کرم شب ضد چروک را انتخاب کنید تا پیری پوست را کند کند ، بافت آن را اصلاح کرده و درخشندگی را به چهره شما باز گرداند.
  • اگر پوست بالغ دارید ، از کرم ضد پیری استفاده کنید که باعث افزایش آبرسانی ، تحریک سلول ها و تولید کلاژن و غیره می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز