سم زدایی مو از روغن، شوره، مواد شیمیایی

سم زدایی مو از روغن، شوره، مواد شیمیایی

در این مطلب میخوانید :

سم زدایی مو از روغن، شوره، مواد شیمیایی

ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانید پوست سر را تمیز کنید ، به خصوص پس از سال ها درمان و استفاده از شل کننده ها یا مواد شیمیایی مضر . وقتی صحبت از طبیعی شدن می شود ، ما الی ژن اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا موهای خود را تمیز کنید برای سم زدایی مو از روغن، شوره، مواد شیمیایی چه باید کرد؟

 سم زدایی مو

بسیاری از افراد موهای خود را سم زدایی می کنند زیرا آنها از محصولات مراقبت از موی معمولی ساخته شده با سموم شیمیایی یا مواد بی کیفیت استفاده می کنند. هنگامی که نوبت به خنثی سازی مواد شیمیایی سخت می رسد ، که به خصوص در مراقبت از موهای سیاه معمول است ، سم زدایی می تواند به تعادل پوست سر شما کمک کند. ضمن تغذیه پوست سر ، موهای شما را از جمع شدن خفه کننده خلاص می کند.

این ماده به تحریک فولیکول های مو کمک می کند و باعث رشد مو می شود و پوست سر را از شوره سر ، آکنه و خارش پاکسازی می کند. وقتی فولیکول های مو در حداکثر پتانسیل خود شکوفا می شوند ، باید در عرض یک هفته تفاوت بافت موهای خود را ببینید.

زمان سم زدایی مو

کاملاً ساده است. اگر دچار ملتهب شدن، چربی یا خارش پوست سر ، فولیکول های خشک ، ریزش مو یا هرگونه درد سر هستید ، زمان سم زدایی مو است. در مورد نکات مربوط به نحوه ، مکان و مراقبت های بعدی در ادامه مطالعه کنید.

چگونه موهای خود را سم زدایی کنیم :
1-ماسک سم زدایی مو

هرچقدر پیچیده به نظر برسد ، بیشتر دستورالعمل های سم زدایی مو مقرون به صرفه است و از سه ماده ساده استفاده می شود که در پنج مرحله آسان قابل استفاده است. مانند تمام روش های خانگی ، قبل از استفاده تست کنید و اگر احساس ناراحتی در پوست دارید بلافاصله بشویید.

عناصر

  • پودر رس بنتونیت : این پودر رس بنتونیت دارای غلظت بالایی از مواد معدنی از جمله سیلیس ، کلسیم ، منیزیم ، سدیم ، آهن و پتاسیم است. همچنین منافذ مسدود شده از جمله فلزات سنگین ، ناخالصی ها و مواد شیمیایی را جذب و پاکسازی می کند.
  • سرکه سیب : سرشار از ویتامین های B و C و مواد معدنی برای مو است. همچنین ضدالتهاب است ، که می تواند به شوره سر کمک کند.
  • ژل آلوئه ورا : آنزیم های پروتئولیتیک موجود در این ژل ممکن است به ترمیم سلول های مرده پوست در پوست سر کمک کند. همچنین یک نرم کننده عالی است و از خارش جلوگیری می کند.

جهت ها

  1. هر کدام 1/2 فنجان از پودر رس بنتونیت ، سرکه سیب و ژل آلوئه ورا را ترکیب کنید.
  2. به درستی در سر مو پخش کنید ، همچنین روی پوست سر بمالید.
  3. به مدت 20 تا 30 دقیقه بنشینید و نگذارید مخلوط خشک شود.
  4. موهای خود را با 1 فنجان سرکه سفید بشویید و اجازه دهید حداقل 1 تا 3 دقیقه بماند ، سپس از یک شامپوی شفاف استفاده کنید.
  5. با شستشوی تقویت کننده و یا خیساندن سم زدایی مو بلافاصله پس سم زدایی عمل کنید.

2- ماساژ پوست سر با روغن

برای پوست سر حساس ، به ویژه افرادی که موهای خود را شل و یا تحت درمان قرار داده اند ، ماساژ پوست سر با روغن ممکن است کمک شایانی کند.

روغن ها را بر اساس نیاز موهای خود انتخاب کنید ، در صورت لزوم رقیق کرده و سپس آن را به مدت 15 دقیقه روی پوست سر خود ماساژ دهید. همچنین می توانید موهای خود را در کلاه بپیچید تا روغن خوب عمل کند . زیر آفتاب بنشینید تا گرما باعث باز شدن منافذ مو شود البته در استفاده از آفتاب حتما به نکاتی باید توجه فرمایید که در مقاله ۸ نکته برای مراقبت از مو در فصل تابستان به آنها اشاره شده است.

.

به اشتراک بگذارید


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز