فرم پذیرش نمایندگی

جهت دریافت نمایندگی فروش، فرم زیر را پرکرده و ارسال نمائید تا با شما تماس گرفته شود

    7 نکته برای داشتن ناخن های قوی تر

    7 نکته برای داشتن ناخن های قوی تر

    7 نکته برای داشتن ناخن های قوی تر

    ناخن‌های قوی و سالم می‌تواند نشانه‌ای از سلامتی باشد، اما گاهی اوقات ناخن‌های ما آنقدر که می‌خواهیم قوی نیستند. خبر خوب این است که ما همیشه می‌توانیم در سبک زندگی و عادات خود تغییراتی ایجاد کنیم تا به تقویت ناخن‌ها کمک کنیم و آنها را به جایی که می‌خواهیم برسانیم. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید از آنها برای تقویت ناخن‌های خود در کوتاه ترین زمان استفاده کنید.

    1. مکمل بیوتین مصرف کنید

    بیوتین (همچنین به عنوان ویتامین H و ویتامین B-7 شناخته می‌شود) یکی از ویتامین‌های گروه B است. از آنجایی که محلول در آب است، در بدن ذخیره نمی‌شود، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که آن را روزانه مصرف می‌کنید.

    بیوتین می‌تواند به تقویت مو و ناخن کمک کند و همچنین به عملکرد صحیح سیستم عصبی بدن کمک می‌کند. می توان آن را در غذاهایی مانند ساردین، تخم مرغ پخته و حبوبات یافت، یا می‌توانید ویتامین B یا مکمل مصرف کنید. قبل از مصرف مکمل بیوتین با ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که برای شما بی خطر است.

    2. قرار گرفتن در معرض آب را به حداقل برسانید

    خیساندن بیش از حد در آب می‌تواند باعث ضعیف و شکننده شدن ناخن‌های شما شود. هنگام شستن ظروف دستکش بپوشید و سعی کنید هنگام حمام دستان خود را از آب دور نگه دارید. البته غیرممکن است که همیشه از زیر آب بردن دستان خود اجتناب کنید، اما این چیزی است که باید به آن توجه داشت.

    3. هیدراته بمانید

    نوشیدن آب کافی برای سلامتی ضروری است و سلامت ناخن نیز از این قاعده مستثنی نیست. بدون رطوبت کافی، ناخن‌ها شکننده شده و به راحتی می‌شکنند و پوسته پوسته می شوند. نوشیدن آب کافی به آنها کمک می‌کند تا رطوبت خود را حفظ کرده و قوی بمانند.

    4. به رژیم غذایی خود توجه کنید

    مطمئن شوید که یک رژیم غذایی سالم و متنوع و همچنین مصرف مولتی ویتامین با مواد معدنی دارید. رژیم غذایی با کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی حیاتی می‌تواند کل بدن شما از جمله ناخن‌های شما را تحت تاثیر قرار دهد.

    7 نکته برای داشتن ناخن های قوی تر

    5. مراقب محصولاتی که استفاده می کنید باشید

    بسیاری از لاک ها یا درمان‌ها حاوی مواد شیمیایی خشن هستند که در واقع می توانند ناخن‌ها را ضعیف کنند. از پاک کننده‌های لاک ناخن حاوی استون باید اجتناب کرد زیرا می‌تواند به ناخن‌ها آسیب برساند. به دنبال لاک‌های غیر سمی و خیس کننده ناخن و همچنین لاک پاک کن‌های بدون استون باشید.

    6. در صورت امکان از استفاده از ناخن‌های ژل یا اکریلیک خودداری کنید

    در حالی که اینها به عنوان یک جایگزین آسان برای کسانی که در رشد ناخن‌های خود مشکل دارند، تبلیغ می‌شود، استفاده مکرر می‌تواند باعث کنده شدن ناخن‌های شما شود که آنها را ضعیف می‌کند. اگر باید آنها را تهیه کنید، آنها را به طور مداوم نپوشید. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش مورد نیاز برای ژل لاک به عنوان یک عامل خطر اگرچه برای سرطان قرار گرفتن در معرض بسیار کمتر است نسبت به آنچه که با تجهیزات برنزه کننده UV بدست می‌آورید. قرار گرفتن در معرض همچنین باعث پیری پوستی می‌شود که از یک ناخن سالم پشتیبانی می‌کند.

    7. به ناخن هایتان لاک بزنید

    در همین راستا، اگرچه لاک ناخن زیبا به نظر می‌رسد، ناخن‌های شما نیاز به نفس کشیدن دارند. استفاده مداوم از لاک، حتی لاک غیر سمی، می‌تواند ناخن را ضعیف کند. پس از استفاده از لاک به مدت یک هفته یا بیشتر، لاک را با یک لاک پاک کن بدون استون پاک کنید و سپس اجازه دهید ناخن‌های شما به مدت یک هفته بدون لاک باشد.