فرم پذیرش نمایندگی

جهت دریافت نمایندگی فروش، فرم زیر را پرکرده و ارسال نمائید تا با شما تماس گرفته شود

10 روش برای شاد ماندن در طول روز (بخش اول)

10 روش برای شاد ماندن در طول روز (بخش اول)

10 روش برای شاد ماندن در طول روز (بخش اول)

چگونه همیشه شاد می مانید؟ آیا امکان پذیر است و آیا شواهدی وجود دارد که نشان دهد این روش ها می توانند کار کنند؟ در این مقاله می خواهم 10 راه را به شما نشان دهم که از نظر علمی اثبات شده است.

1. بیشتر ورزش کنید

مطالعات زیادی در این مورد انجام شده است. ورزش اندورفین های خوب را آزاد می کند تا همیشه بعد از تمرین یا فقط پیاده روی به سوپر مارکت روحیه بهتری داشته باشید. من تا به حال پس از تمرین با شخصی که حال و هوای بدی داشته باشد برخورد نکرده ام! اما شواهد علمی کجاست؟

دانشگاه تورنتو در این زمینه کار بزرگی انجام داد و حداقل 25 مطالعه تحلیلی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. نتیجه گیری این بود که فعالیت بدنی می تواند به جلوگیری از افسردگی کمک کند و این کار را نیز می کند. بهترین مطالعه ای که تا کنون انجام شده این است که سه گروه از افراد افسرده ، ورزش می کنند. تعجب آور نیست که بدانید هر سه گروه شادتر بودند ، اما آیا این شادی دوام داشت؟ شش ماه بعد ، گروهی که فقط با ورزش تحت درمان بودند ، میزان شادی و تندرستی بالایی داشتند.

2. مثبت اندیشی بر عملکرد شما تأثیر می گذارد

به گفته شاون اچور ، اگر او همه چیز را در مورد عواملی که بر شادی شما تأثیر می گذارد مانند عوامل استرس زا ، دردسرها ، موفقیت ها ، شرایط اقتصادی ، روابط و غیره بداند ، در این صورت او فقط می تواند 10 درصد از شادی طولانی مدت شما را پیش بینی کند. 90 درصد باقی مانده نحوه پردازش و دیدگاه شما نسبت به اطراف است. اگر خوشبختی طرف دیگر موفقیت است ، بعید است به آنجا برسید ، زیرا در تلاش برای کسب نمرات بهتر ، حقوق بالاتر و غیره هستید. تفکر مثبت ، سطح انرژی ، خلاقیت و بهره وری را تا 30 درصد افزایش می دهد.

3. افکار منفی خود را حذف کنید

برخی از افراد غرق افکار منفی خود هستند و در خلاص شدن از آنها با مشکلات واقعی روبرو هستند. مطالعه ای در دانشگاه مادرید نشان داد که نوشتن این افکار بر روی یک کاغذ و سپس از بین بردن آنها موثر است. آنها توصیه کردند که آنها را پاره کنید ، یا در سطل زباله بیندازید یا بسوزانید! دور انداختن آنها از نظر فیزیکی به کاهش اثرات سمی آنها کمک می کند. روانشناسان پیشنهاد می کنند این کار را به طور منظم انجام دهید.

10 روش برای شاد ماندن در طول روز (بخش اول)

4. خاطرات خود را بیشتر از دارایی خود ذخیره کنید

توماس گیلوویچ ، روانشناس دانشگاه کرنل ، تحقیقات زیادی در این زمینه انجام داده است که چرا بهتر است خاطرات به یاد ماندنی و دلپذیر را به جای چیزهای مادی که خریداری می کنیم ، ذخیره کنیم. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد که در مطالعه او در مجله شخصیت و روانشناسی اجتماعی منتشر شده است.

اما گنجینه کردن تجربیات تقریباً مخرب نیست. آنها متعلق به ما هستند ، آنها خاص هستند و شادی طولانی مدت را فراهم می کنند. ما همیشه باید از یک مکان جدید دیدن کنیم یا فقط به پیاده روی بپردازیم. مقامات محلی باید بتوانند امکانات را در شهرهای مختلف فراهم کنند تا مردم به جای ساختن مراکز خرید بیشتر ، فعالیت های لذت بخش تری را تجربه کنند.

5. دلیل سپاسگزار بودن خود را بنویسید

احساس و تفکر درباره چیزهایی که هنگام بیدار شدن از آنها سپاسگزار هستید ، راهی عالی برای ایجاد شادی بیشتر است. تحقیقات بر روی مغز ما نشان می دهد که ما همیشه تمایل داریم روی چیزهای منفی زندگی کنیم مانند نگرانی ها ، فجایع ، شکست ها و نارضایتی ها. به همین دلیل است که ما باید روی چیزهای خوب تمرکز کنیم و به ویژه ، ما باید بر آنچه که باید از آن سپاسگزار باشیم ، تمرکز کنیم. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد.

در ادامه پیشنهاد می شود مقاله “ چگونه زندگی سالم تری داشته باشیم ؟ را از دست ندهید. همچنین پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را نیز از دست ندهید.