چگونه یک روتین مراقبت از پوست بسازیم؟

چگونه یک روتین مراقبت از پوست بسازیم؟

در این مطلب میخوانید :

چگونه یک روتین مراقبت از پوست بسازیم؟

جدای از رسیدگی به صورت از بدن خود نیز مراقبت کنید و توجه ویژه‌ای به پوست بدنتان داشته باشید. پوست زیادی برای پوشاندن وجود دارد و زمان کافی گذاشتن برای مراقبت از بدن دشوار است.

در این مقاله من کارهایی را که باید برای پوست بدن خود انجام دهید و چند روش مختلف برای مراقبت از پوست بدنتان شرح می‌دهم:

پاک کننده‌ها و شستشوی بدن

اول از همه شما باید بدن خود را تمیز نگه دارید! محلول شستشوی بدن وسیله‌ای است که به راحتی می‌توان آن را از داروخانه تهیه کرد. معمولاً ما ارزان‌ترین محصولات را خریداری می‌کنیم. بهتر است محصولاتی را پیدا کنید که به حل مشکلات پوستی کمک می‌کنند. انواع مختلفی از شستشوی بدن وجود دارد، شما می‌توانید انواع آبرسان، لایه بردار و ضد آکنه هستید که برای از بین بردن جوش‌های مخوف عالی است را تهیه کنید.

لایه بردار

لایه برداری از بدن به دلایل مختلفی مفید است. لایه برداری به از بین بردن پوست مرده، رهایی از موهای زیر پوستی کمک می‌کند و کمک می‌کند تا پوست شما فوق العاده نرم شود. چند راه مختلف برای لایه برداری وجود دارد. شما می‌توانید مانند بسیاری از اسکراب بدن استفاده کنید یا می‌توانید از یک ابزار استفاده کنید.

اسکراب

اسکراب بوی شگفت انگیزی دارد و یک اسکراب مبتنی بر شکر می‌تواند برای بدن خوب باشد. اسکراب شکر ترجیح شخصی ما است زیرا به آرامی روی پوست مرطوب شما حل می‌شود که به جلوگیری از لایه برداری بیش از حد کمک می‌کند.

چگونه یک روتین مراقبت از پوست بسازیم؟

اصلاح

اگر قسمتی از بدن خود را اصلاح می‌کنید، باید روی محصولات اصلاح شده سرمایه گذاری کنید تا پوست خود را صاف و بدون خراش نگه دارید.

یک روال اصلاح خوب با یک تیغ عالی شروع می‌شود. می‌توانید از تیغ‌های معمولی موجود در داروخانه‌ها استفاده کنید که سازگار با محیط زیست نیز هست.

درمان‌ها

با وجود تمام مزایای محافظت از پوست آنتی اکسیدان‌ها، جای تعجب نیست که آنها اکنون راه خود را به محصولات مراقبت از بدن باز کرده‌اند. آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C به محافظت از ما در برابر آلودگی هوا کمک می‌کند و همچنین با دور نگه داشتن رادیکال‌های آزاد از تخریب سلول‌ها به دلیل قرار گرفتن در معرض دود یا آفتاب جلوگیری می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید واقعاً روتین مراقبت از بدن خود را ارتقا دهید، درمان بدن با آنتی اکسیدان‌ها عالی است.

مرطوب کننده‌ها

مرطوب کردن بدن به اندازه مرطوب کردن صورت مهم است. اما مرطوب کردن کل بدن می‌تواند خسته کننده باشد و کمی زمان ببرد. در حالی که مرطوب‌کننده‌های داخل حمام عالی هستند، کرم‌های بدن سنتی نیز می‌توانند گزینه‌ی خیلی خوبی باشند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز