چگونه هر روز از ریمل استفاده کنیم؟

چگونه هر روز از ریمل استفاده کنیم؟

در این مطلب میخوانید :

چگونه هر روز از ریمل استفاده کنیم؟

ریمل محصولی است که می‌تواند فورا چشمان شما را جذاب تر و بیدارتر نشان دهد. اکثر سلبریتی‌ها حتی در روزهایی که هیچ آرایشی ندارند، بدون زدن دو لایه ریمل روی مژه‌های خود خانه خود را ترک نمی‌کنند.

با این حال، استفاده روزانه از ریمل می‌تواند برای مژه‌های ظریف شما نیز مضر باشد. در تلاش برای زیباتر نشان دادن صورت خود ممکن است در واقع به مژه‌های خود آسیب بزنید. اما نگران نباشید؛ ما هم عاشق ریمل هستیم! بنابراین برای اطمینان از سلامت و شادابی مژه هایمان حتی با استفاده روزانه از ریمل، در اینجا چند عادت مراقبت از مژه را رعایت می‌کنیم.

مژه های خود را مرطوب کنید

بله، مژه های شما هم نیاز به آبرسانی دارند! اما لطفا از لوسیون بدن یا مرطوب کننده روی آنها استفاده نکنید. از موادی مانند روغن نارگیل، روغن کرچک یا وازلین پترولیوم ژله استفاده کنید. این یک لایه محافظ روی مژه‌های شما تشکیل می‌دهد و از آسیب ناشی از استفاده بیش از حد از ریمل جلوگیری می‌کند.

ریمل مناسب را انتخاب کنید

برخلاف سایر محصولات آرایشی، ریمل‌ها ماندگاری کوتاه تری دارند. از آنجایی که اپلیکاتور در تماس نزدیک با چشمان شما قرار می‌گیرد، لازم است هر شش ماه یکبار ریمل خود را تعویض کنید. تاریخ انقضای ریمل خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که چشم‌ها و مژه‌های خود سالم می‌مانند.

چگونه هر روز از ریمل استفاده کنیم؟

ریمل را به آرامی بردارید

خلاص شدن از شر ریمل، به خصوص ریمل‌های ضد آب، می‌تواند بسیار مشکل باشد. شما باید بسیار ملایم و مراقب باشید، در غیر این صورت ممکن است چندین مژه از دست بدهید. میسلار واتر در پاک کردن آرایش ضدآب با شل شدن ذرات آن به خوبی عمل می‌کند.

آب پاک کننده

یک فرمول ملایم و در عین حال موثر است که آرایش را بدون تحریک پوست پاک می‌کند. هنگام استفاده از این پاک کننده، نیازی به مالش یا کشیدن پد پنبه‌ای ندارید. فقط مقداری محصول را روی پد پنبه‌ای خود بریزید، به آرامی پلک بسته خود را برای چند ثانیه فشار دهید و به سمت بیرون بکشید.

از مالیدن چشم ها خودداری کنید

در پایان روز که چشمان شما خسته می‌شود، ممکن است وسوسه شوید که آنها را بمالید. اکیدا توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید، نه تنها به این دلیل که برای مژه‌های شما مضر است، بلکه از ایجاد خطوط ریز و چین و چروک در ناحیه زیر چشم نیز جلوگیری می‌کند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز