چگونه موهای خود را بدون گرما صاف کنیم

چگونه موهای خود را بدون گرما صاف کنیم

در این مطلب میخوانید :

چگونه موهای خود را بدون گرما صاف کنیم

داشتن موهایی براق، صاف و سالم می‌تواند مانند حل یک معادله ریاضی دشوار باشد. استفاده از ابزارهای حالت دهنده گرما برای صاف کردن موها، رطوبت مو را از بین می‌برد و باعث شکستگی می‌شود. با گذشت زمان، سشوارها، صاف کننده‌های سرامیکی و اتوهای مو می‌توانند آسیب‌هایی ایجاد کنند که حتی موهایی که با دقت فرم داده شده‌اند، خشک و زمخت به نظر می‌رسند.

نکاتی برای صاف کردن موهای بدون استفاده از گرما

ترفندهایی وجود دارد که می‌توانید بدون سشوار یا اتو مو موهای صافی داشته باشید. بیشتر این ترفندها برای افرادی که موهای ظریف‌تری دارند بهتر عمل می‌کنند. برای سایر بافت‌های مو، دستیابی به ظاهر موهای صاف بدون آسیب رساندن به سلامت موهایتان چالش برانگیزتر خواهد بود. اما می‌توانید با این ترفندها موهای خود را تا حدودی صاف کنید.

1. با هوای سرد خشک کنید

اگر قبلا با سشوار موهای خود را خک می کردید بهتر است دمای سشوار را از گرم به سرد تغییر داده و موهای خود را با هوای سر خشک کنید تا به موهای شما آسیبی نرسد.

2. موهای خود را بپیچید

بستن مو یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای صاف کردن موها بدون حالت دادن حرارتی است، اما همه نمی‌دانند چگونه این کار را به طور مؤثر انجام دهند. خوشبختانه هزاران آموزش در اینترنت وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

3. از محصولاتی برای صاف کردن مو استفاده کنید

شامپوها، نرم‌کننده‌ها، محصولات حالت‌دهنده، اسپری‌های مو و تقریباً هر چیز دیگری که فکرش را بکنید وجود دارد که هدفشان آرام کردن و آرامش بخشیدن به موهای شماست. می توانید برای صاف کردن موهای خود از این محصولات استفاده کنید تا موهایی صاف داشته باشید. سرم نرم کننده‌ی مو یکی از این محصولات است که می‌تواند موهای شما را سنگین کند تا پس از شستشو صاف شود.

چگونه موهای خود را بدون گرما صاف کنیم

4. با موهای خیس بخوابید

شاید خوابیدن با موهای خیس کمی غیر منطقی باشد. برای خشک کردن موها می‌توان با موهای خیس خوابید تا موها حالت صاف به خود بگیرند. می‌توانید موهای خود را صاف کنید و بخوابید تا به صورت صاف خشک شود. این کار یکی از بهترین راه‌ها برای خشک کردن موها می‌باشد.

5. ماسک مو را امتحان کنید

می‌توانید موهای خود را با یک ماسک مو صاف کنید. با ماسک مو حالت دهی عمیقی به موهای خود بدهید تا ظاهری براق و صاف به آن ببخشید. ماسک‌های مو که برای بازگرداندن پروتئین به مو هستند، می‌توانند موهای مجعد را آرام‌تر نشان دهند. یک ماسک مو را امتحان کنید که از تخم مرغ خام، عسل مانوکا یا آووکادو برای یک اثر حالت دهنده عمیق استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید از روغن نارگیل گرم شده یا روغن بادام به عنوان درمان استفاده کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز