چگونه در تمام روز بوی خوبی داشته باشیم

چگونه در تمام روز بوی خوبی داشته باشیم

در این مطلب میخوانید :

چگونه در تمام روز بوی خوبی داشته باشیم

نکته در مورد بوی خوب این است که واقعاً به رایحه‌ای که استفاده می‌کنید بستگی دارد. ممکن است یک نفر بوی خوب را زدن عطر بداند و هرروز و هردقیقه عطر بزند. برای شخص دیگری، این می‌تواند به معنای نداشتن بوی بد بدن پس از یک روز طولانی باشد. چه بخواهید بوی عطر داشته باشید یا فقط بودی بد ندهید، ما به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام دهید و آن را در تمام طول روز ماندگار کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه در تمام روز بوی خوبی بدهید.

عطر و ادکلن بزنید

استفاده صحیح از آن می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین استفاده را از عطر ببرید. عطر را روی نقاط نبض بزنید. این باعث می‌شود عطر به طور طبیعی با ترکیب شیمیایی بدن شما ترکیب شود. با گرم شدن بدن، رایحه فعال و آزاد می‌شود. از یک نسخه رول استفاده کنید. رل‌ها یک راه عالی برای اینکه بتوانید به خوبی عطر را برروی پوست و نبض بزنید است. همچنین این نوع عطرهای مام شکل به صرفه تر نیز هستند. در ادامه بهتون می‌گویم که عطر را در کدام قسمت‌های بدن بزنید تا بیشترین بازدهی را داشته باشد:

  • پشت گردنت
  • انحراف آرنج هایت
  • مچ دست شما
  • کوچکی پشتت
  • پشت زانوهایت

عطرها و ادکلن‌ها در نسخه‌های رول در فروشگاه‌های اینترنتی نیز یافت می‌شوند و می‌توانید به راحتی خریداری کنید. همچنین می‌توانید عطر مورد علاقه خود را در ظرف‌های قبلی عطر خود نیز پر کنید تا کمی برایتان ارزان تر تمام شود.

پوست خود را با لوسیون‌ها یا کرم های معطر مرطوب کنید

اگر بوی لوسیون بدن، کرم یا روغن شما همان عطری است که می‌خواهید، می‌توانید عطر را با استفاده از آن روی پوست خود بلافاصله بعد از حمام استفاده کنید. لوسیون معطر، یا هر محصول معطری برای این موضوع، زمانی که روی یک پایه مرطوب استفاده شود، ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

نیاز به کمی عطر بیشتر دارید؟ لوسیون‌ها و کرم‌های ساخته شده توسط برندهای مختلف دارای عطر هستند. می‌توانید این محصولات را با عطر یا ادکلن هماهنگ کننده، ژل دوش یا کرم‌های اصلاح لایه برداری کنید.

چگونه در تمام روز بوی خوبی داشته باشیم

دوش بگیرید

بوی بدن شما ارتباط زیادی با تمیزی دارد، اما ژنتیک و حتی آنچه که می‌خورید نیز می‌تواند بر بوی بدن شما تأثیر بگذارد. شما نمی‌توانید در مورد ژنتیک کاری انجام دهید. و ممکن است نخواهید بسیاری از غذاهایی را که می‌توانند باعث ایجاد بوی بد شوند مانند بروکلی، سیر و ماهی را حذف کنید، زیرا آنها برای شما خوشمزه و مفید هستند. با این حال، می‌توانید هرروز به حمام بروید.

اینکه چند بار باید دوش بگیرید به نوع پوست، سطح فعالیت و ترجیحات شما بستگی دارد. یک بار در روز دوش بگیرید و اگر نمی‌خواهید و دوست ندارید که هرروز دوش بگیرید، می‌توانید هر یک روز درمیان دوش بگیرید. قسمت‌هایی از بدن که بیشترین غدد عرق را دارند، عبارتند از:

  • زیر بغل
  • کشاله ران

از دئودورانت یا ضد تعریق استفاده کنید

علاوه بر تمیز نگه داشتن خود می‌توانید از دئودورانت یا ضد تعریق استفاده کنید و برای روزهایی که زیاد عرق می‌کنید، می‌توانید از ضد تعریق بیشتری استفاده کنید. اگر زیاد عرق می‌کنید، هر زمانی که از حمام بیرون آمدید بهتر است از ضد تعریق استفاده کنید تا یکی دو روز با خیال راحت از شر بوی بد خلاص شوید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز