چگونه بهترین کرم دور چشم را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین کرم دور چشم را انتخاب کنیم؟

در این مطلب میخوانید :

چگونه بهترین کرم دور چشم را انتخاب کنیم؟

پوست دور چشم یکی از اولین جاهایی است که علائم پیری را در آن مشاهده خواهید کرد. بنابراین، بسیاری از افراد برای رفع نگرانی هایی مانند خطوط ریز، چین و چروک، از دست دادن استحکام، تیرگی زیر چشم و پف کردن، شروع به جستجوی کرم دور چشم می کنند. ما می‌ خواهیم مطمئن شویم که شما از بهترین کرم دور چشم برای نیاز های خود استفاده می‌ کنید یا خیر. بنابراین فهرستی از نکات را برای آسان‌ تر کردن جستجوی شما گردآوری کرده‌ ایم تا به شما کمک کنیم تا بهترین کرم دور چشم را انتخاب و خریداری کنید.

به دنبال کرم‌ های دور چشمی باشید که حاوی ترکیبی از انواع ترکیبات ضد پیری هستند که پوست همه به آن نیاز دارد: آنتی‌ اکسیدان‌ ها، مواد بازسازی‌ کننده پوست، و مواد ترمیم‌ کننده پوست. به عنوان مثال می توان به گلیسیرین، هیالورونات سدیم، سرامیدها، عصاره های گیاهی غیر معطر، کره ها و روغن ها، ویتامین ها، پپتیدها، رتینول، اسید های چرب و تری گلیسیرید اشاره کرد.

هر کرم دور چشمی که استفاده می کنید باید بدون عطر باشد. عطر چه طبیعی (مانند اسانس) و چه مصنوعی، منبع قوی واکنش های حساسیت زا و آلرژیک است. همچنین برای محصولاتی که خیلی نزدیک به چشم استفاده می‌ کنید مناسب نیست.

انتظارات واقع بینانه ای داشته باشید: هیچ کرم دور چشمی به طور کامل چین و چروک ها را از بین نمی برد، افتادگی پوست را بالا می برد یا پف و حلقه های تیره را از بین نمی برد. یک کرم دور چشم عالی ، بافت پوست را آبرسانی کرده، صاف می کند و ظاهر خطوط، دایره ها، برخی از انواع پف کردگی و چین و چروک را به وضوح سفت، روشن و از بین می برد.

چگونه بهترین کرم دور چشم را انتخاب کنیم؟

برای طول روز، به دنبال کرم دور چشمی باشید که دارای طیف وسیعی از محافظت در برابر آفتاب باشد و دارای SPF 30 یا بیشتر باشد. اگر نتوانستید کرمی را که دوست دارید پیدا کنید، یک لایه نازک از کرم دور چشم معمولی خود را بمالید و کرم مرطوب کننده روزانه خود را با کرم ضد آفتاب همراه کنید، مطمئن باشید که بدون عطر است.

بسیاری از افراد دوست دارند از محصولات مختلف برای صبح و شب استفاده کنند. کرم دور چشم ایده آل برای پوست معمولی ممکن است در واقع یک ژل چشمی باشد که آبرسانی سبکی را فراهم می کند، انواع خاصی از پف کردگی را تسکین می دهد و در زیر کرم های ضد آفتاب و آرایش برای استفاده در روز به خوبی عمل می کند. در شب، یک مرطوب کننده غنی و نرم کننده با بافتی شبیه مومیایی می تواند به عنوان یک ماسک چشم برای ارائه نتایج بهتر در هنگام خواب عمل کند.

برای علائم پیشرفته پیری، بهترین کرم دور چشم با موادی مانند ویتامین C روشن کننده، رتینول ضد پیری و پپتید های هدفمند تقویت شده است. اگر برای پوست های حساس به کرم دور چشم نیاز دارید، به دنبال کرم هایی باشید که حاوی اسید های چرب امگا و سرامیدهای تسکین دهنده هستند تا سد پوست را تقویت کنند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز