چگونه از پوست دست و پا مراقبت کنیم

چگونه از پوست دست و پا مراقبت کنیم

در این مطلب میخوانید :

چگونه از پوست دست و پا مراقبت کنیم

وقت آن است که در خانه باشیم و تا جایی که ممکن است بیرون نرویم ، با این حال باید دستان خود را به طور مرتب بشوییم تا بهداشت را حفظ کنیم. صابون ها و ژل های ضدعفونی کننده پوست ما را خشک می کند ، بنابراین باید توجه داشته باشیم و فراموش نکنیم که دستان ما به تمام توجه ما احتیاج دارند.

همانطور که ما هر روز از پوست صورت خود مراقبت می کنیم و از محصولات خاصی استفاده می کنیم ، باید به پوست دست خود نیز توجه کنیم. منتظر نمانید تا بدن کم آب شده یا تحت فشار قرار بگیرد! از این لحظه استفاده کنید و از آنها مراقبت کنید همانطور که لازم دارند ولی چگونه می توانید آن را انجام دهید؟ ما در 5 مرحله ساده نحوه انجام آن را برای شما توضیح می دهیم.

مرتباً پاک سازی کنید

حتی اگر از شنیدن آن خسته شده ایم ، باید از محصولات مناسب برای تمیز نگه داشتن دست و کاهش خطر عفونت استفاده کنیم.
برای انجام این کار ، ما به شما توصیه می کنیم از صابون استفاده کنید ، این محصول مناسب برای شرایط افزایش خطر عفونت است. حاوی مواد موثری است که به کاهش تکثیر میکروارگانیسم ها و همچنین بوی بدن کمک می کند.

مرطوب کنید تا همیشه نرم باشند

دقیقاً مانند صورت ، باید روزانه دستان خود را مرطوب کنید. اگرچه ممکن است خشک به نظر نرسند ، اما برای سالم نگه داشتن پوست دست ضروری است. از کرم های روغنی مانند کرم نرم کننده با امگا 3 ، 6 و 9 استفاده کنید. به تسکین خارش ، تحریک و گرفتگی کمک می کند.

چگونه از پوست دست و پا مراقبت کنیم

در برابر آفتاب محافظت کنید

اگر مجبور شویم در خانه باشیم غیر منطقی به نظر می رسد ، اما مهم نیست که چند بار بیرون برویم ، سفرهای سریع به سوپرمارکت یا پیاده روی کوتاه با سگ کافی است تا اشعه خورشید به پوست ما آسیب برساند. درخواست لوسیون ضدآفتاب با SPF 50+ به دست های خود هر زمانی که شما خانه را ترک کنید لازم است. بنابراین شما می توانید آنها را جوان و سالم نگه می دارد.

از صابون های نرم استفاده کنید تا به Ph آنها آسیب نرساند

اگر دائماً در خانه هستیم ، لازم نیست دستان خود را به طور مداوم با صابون های ضدعفونی کننده بشویم. ما می توانیم آنها را با صابون های نرم تری ترکیب کنیم که PH پوست ما را تغییر نمی دهد.

هنگام خواب دستان خود را مرطوب کنید

همانطور که می خوابیم ، پوست ما سریعتر بازسازی می شود. اگر از کرم های شبانه صورت استفاده می کنید بهتر است برروی دست تان هم از کرم استفاده کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز