چگونه ابروهای زیبا و کاملی داشته باشیم ؟ (بخش دوم)

چگونه ابروهای زیبا و کاملی داشته باشیم ؟ (بخش دوم)

در این مطلب میخوانید :

چگونه ابروهای زیبا و کاملی داشته باشیم ؟ (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش پیشنهاد می شود بخش اول این مقاله را مطالعه فرمایید.

4. تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید ابروهایتان ضخیم باشد : ابروهای مناسب برای دیگران ممکن است برای شما ابروهای مناسبی نباشند. گاهی ابروهای پرپشت دارای استایل هستند و گاهی افراد بیشتری ترجیح می دهند که آنها نازک و خوش طرح باشند. قبل از اینکه به کشیدن ابروهای خود بپردازید ، به چه سبکی فکر کنید. ضخامت ابروها یک تصمیم شخصی است که باید تحت تأثیر عوامل زیر باشد: اندازه چشمان شما. اگر چشم های شما به طرف بزرگتر است ، ابروهای ضخیم تر می توانند به تعادل آنها کمک کنند. اگر ابروهای کوچک هستند ، ابروهای ضخیم ممکن است آنها را تحت الشعاع قرار دهد ، بنابراین شما می خواهید ضخامت ابروهایی را که کمی نازک تر هستند انتخاب کنید.
اندازه لب های شما. یک قاعده کلی خوب این است که ابروهای شما باید تقریباً به اندازه لب فوقانی شما ضخامت داشته باشند. این می تواند به “پیوند ظاهر با هم” کمک کند. اگر به تصاویر مدل ها در مجلات نگاه کنید متوجه خواهید شد که این مورد در مورد بسیاری از آنها صادق است.
فاصله بین ابروها و چشم های شما. اگر استخوان ابرو پایینی دارید که نزدیک چشم شما تنظیم شده است ، می خواهید ابروهای خود را کمی بالا ببرید تا ناحیه روشن شود. اگر خط ابروهای شما به خوبی روی چشم شما فاصله دارد ، ابروهای سنگین تر ممکن است ظاهر متعادل تری را ارائه دهند. با این حال ، برای ایجاد فضای کمتر در بالای ابروها ، باید از کشیدن موهای بالای ابرو خود به جای زیر آن خودداری کنید.

کشیدن و پر کردن ابرو ها

  1. 1. موهای ابرو را به بالا برس بزنید : یک برس ابرو کوچک یا یک شانه دندانه دار بردارید و موها را در مسیری که رشد می کنند برس بزنید. با این کار می توانید بفهمید کدام موها باید کنده شوند.
  2. 2. شکل مورد نظر ابروهای خود را مشخص کنید : اگر موهای زیر یا کناره ابروها دارید ، باید آنها را بردارید. نقاطی را که هنگام تعیین شکل مورد نظر ابروها ترسیم کرده اید به هم وصل کنید. اگر در حال تمرین کشیدن ابروهای خود هستید ، می توانید طرح کلی را با استفاده از یک مداد ابرو به صورت کلی بکشید. متناوبا ، می توانید یک استنسیل ابرو را از یک فروشگاه لوازم آرایشی یا به صورت آنلاین تهیه کرده و با مداد ابرو استنسیل را ردیابی کنید.
     3. شکل مورد نظر ابروهای خود را مشخص کنید : اگر موی زیر یا کناره ابرو دارید ، باید آنها را بردارید. نقاطی را که هنگام تعیین شکل مورد نظر ابروها ترسیم کرده اید به هم وصل کنید. اگر در حال تمرین کشیدن ابروهای خود هستید ، می توانید طرح کلی را با استفاده از یک مداد ابرو بکشید. متناوبا ، می توانید یک استنسیل ابرو را از یک فروشگاه لوازم آرایشی یا به صورت آنلاین تهیه کرده و با مداد ابرو استنسیل را ردیابی کنید.
     4. شکل و اندازه را با هم مطابقت دهید : از همین روش برای کشیدن موهای داخل نقطه داخلی ابرو ، خارج از نقطه خارجی ابرو ، در اطراف قوس و در زیر ابرو استفاده کنید. هر دو ابرو را در آینه بررسی کنید تا از صاف بودن آنها مطمئن شوید.به خاطر داشته باشید که ابروها هرگز دقیقاً متقارن نیستند ، اما باید در یک مکان قوس گرفته و تا حد ممکن یکدست باشند.
  3. 5. بیش از حد توییت نکنید : از وسوسه ادامه دادن به منظور ایجاد دو ابرو کاملا یکدست خودداری کنید. شما در معرض کندن موهای زیادی هستید. رشد مجدد موهای ابرو 6 تا 8 هفته طول می کشد و گاهی اوقات برای همیشه از بین می رود. مراقب موهایی باشید که دارید. کشیدن بیش از حد موها ، اپیلاسیون یا نخ کشیدن می تواند ابروهای شما را بطور دائمی نازک کند.

و در آخر ابرو ها را پر کنید : مداد ابرو را در سایه ای نزدیک به ابروهای خود بردارید و حرکت های ملایمی در جهت موهایتان انجام دهید تا ظاهر شما را پر کند. موهای ابرو معمولاً کاملاً یکنواخت رشد نمی کنند ، بنابراین پر کردن شکاف ها برای ایجاد ابروها کامل ضروری است. در جایی که یک قوس وجود ندارد قوس ایجاد نکنید ، یا سعی نکنید ابروهای خود را با مداد بلند کنید. بسیار واضح است که شما قطعات اضافی را ترسیم کرده اید.
برای طبیعی ترین ظاهر ، مداد ابرو را 1 یا 2 سایه روشن تر از رنگ طبیعی ابرو انتخاب کنید.
برای داشتن ظاهری سنگین تر ، مداد ابرو را انتخاب کنید که سایه ای یا تیره تر از سایه ابرو طبیعی شما داشته باشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز