چندین روش برای خوش بو بودن در طول روز

چندین روش برای خوش بو بودن در طول روز

در این مطلب میخوانید :

چندین روش برای خوش بو بودن در طول روز

بهترین راه برای بوی خوب این است که بدن خود را بشناسید. درک نحوه واکنش شما به رایحه های مختلف و روال معمول شستشو راهی مطمئن برای اطمینان از خوشبو بودن 24 ساعته در 7 روز است. عطر یکی دیگر از راه حل های کلاسیک است. قرن هاست که افراد فقیر و غنی از انواع مختلف رایحه ها و روغن های معطر برای خوشبو شدن استفاده می کنند. با وجود گزینه های بسیار زیادی که امروزه در بازار موجود است ، بسیار مهم است که بدانید روغن های طبیعی بدن شما چه چیزی موثر و چه چیزی موثر نخواهد بود. با این حال ، راه های دیگری نیز وجود دارد که می تواند بوی فوق العاده شما را تضمین کند ، چه عطری در اطراف داشته باشید و چه نداشته باشید. در اینجا 18 نکته برای بوی خوب در طول روز آورده شده است.

نوشیدن مقدار زیادی آب

نوشیدن زیاد آب یکی از راه ها برای داشتن بوی خوب است. به راستی اکسیر زندگی ، H 2 O بدن شما را در حالت عادی نگه می دارد. از آنجا که به بوی خوب شما کمک می کند ، آب رایحه هایی را که ممکن است کمی ناخوشایند باشند رقیق می کند . مانند سیر و پیاز . ما توصیه می کنیم حداقل 8 لیوان در روز آب بنوشید.

اسپریتز در کمد

اگر می خواهید رایحه خود را تثبیت کنید و آن را همیشه با خود داشته باشید ، هفته ای یکبار به لباس های خود عطر مورد علاقه تان را بزنید. بسته به قدرت مورد نظر رایحه شما ، باید بدانید که جریان اسپری شما چقدر به یک دسته لباس نزدیک است ، هرچه نزدیکتر و مستقیم تر ، رایحه قوی تر است.

این روش رایحه ای ماندگار به شما می دهد که غالب نیست و امکان ترکیب و مطابقت با سایر عطرها را برای جذابیت غیرقابل مقاومت به شما می دهد.

یک ساشه معطر را در کشوی لباس زیر خود ذخیره کنید

برای اینکه بوی بدن شما عالی شود ، یک کیسه عطر در جایی که لباس های زیر خود را نگه می دارید بگذارید. این روش به ویژه بر روی شورت و سوتین نیز که به طور طبیعی در طول زمان ، در طول روز و بعد از تمرین ، می تواند کمک کننده باشد که شما همیشه بوی خوبی بدهید.

چندین روش برای خوش بو بودن در طول روز

برس موهای خود را معطر کنید

برس موهای خود را با عطر اسپری کنید ، نه موهایتان! برخلاف سنت ، اسپری مستقیم مو با عطر می تواند به ریشه آسیب برساند و موهای تازه را پژمرده کند. در عوض ، رایحه انتخابی خود را روی ریشه مو بمالید. این کار باعث از بین رفتن عطر ، کاهش غلظت عطر و نرم شدن تاثیر شیمیایی می شود در حالی که یک بوی ظریف و دلپذیر از رایحه ایجاد می کند.

بدن برهنه خود را با عطر اسپری کنید

یک مکان غیر معمول و در عین حال موثر برای اسپری کردن عطر روی بدن است. اگر می خواهید رایحه ای ملایم در طول روز داشته باشید ، این روش بهترین کار را می کند.این روش باعث می شود بوی داده شده دارای هاله ای دلپذیر و همه جانبه باشد.

با سایر رایحه های دلخواه ترکیب کنید

ما در عصر بویایی زندگی می کنیم. مواد شوینده لباسشویی ، شامپو ، شستشوی بدن ، خوشبوکننده و حتی خمیردندان ما اغلب دارای اسانس معطر هستند. اگر مکمل این موارد باشد ، بهتر است از عطر استفاده شود. به عطرهایی که در طول روز با آنها روبرو می شوید توجه کنید و عطری متناسب با آنها را پیدا کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز