چطور بدون مرطوب کننده پوست را آبرسانی کنید؟

مرطوب کننده پوست

در این مطلب میخوانید :

 چطور بدون مرطوب کننده پوست را آبرسانی کنید؟

گرچه ممکن است بسیاری از افراد استفاده از مرطوب کننده را جرمی غیرقابل تصور به پوست و بدن بدانند ، اما گلایه هایی که مردم با مرطوب کننده های کرم داشته اند ، سابقه نداشته است. اتفاق نظر کلی تا حد زیادی این بوده است که برخی از این فرمول ها می توانند منجر به شکستگی شوند ، در حالی که برخی دیگر در پوستاشان احساس نرمی و لطافت می کنند.

در نظرسنجی اخیر انجام شده توسط Statista ، مشخص شد که بیش از 13 میلیون نفر در ایالات متحده یک قطره مرطوب کننده در هفته قبل از ارزیابی استفاده نکرده اند . به ویژه برای کسانی که در مورد روال روزمره پوست خود ثابت قدم مانده اند. با این حال ، برای ارائه کمی تسکین ، این نظرسنجی نشان داد که 60 میلیون نفر گفتند که هفت بار در همان بازه زمانی استفاده کرده اند ، در حالی که بیش از 24 میلیون نفر ادعا کرده اند که 14 بار آن را استفاده کرده اند.

با توجه به این مسئله ، الی ژن از تخصص چند متخصص مراقبت از پوست استفاده کردیم تا نظر خود را در مورد نیاز یا عدم وجود مرطوب کننده پوست به ما ارائه دهد . در ادامه صحبت های متخصصان را بررسی خواهیم کرد پس همراه ما باشید.

مرطوب کننده پوست

اگر احساس چربی چیزی است که شما را در مورد مرطوب کننده پوست کرم خاموش می کند ، کارشناسان پیشنهاد می کنند از روغن به عنوان وسیله ای برای قفل شدن در هیدراتاسیون استفاده کنید. به نظر می رسد یک تصور غلط رایج وجود دارد مبنی بر اینکه روغن ها باعث می شوند شما احساس کنید در آب و هوای 90 درجه فقط یک ماراتن دویده اید. با این حال ، این تصور به سادگی درست نیست. در حقیقت ، روغن های زیادی وجود دارد که سبک ، قابل جذب آسان ، غیر کمدوژنیک و مناسب برای استفاده روزانه هستند.

کریستینا گلدنبرگ(kristina goldenberg) درباره روغن های طبیعی می گوید : “کره یکی از روغن های مورد علاقه من است. این به پوست رطوبت پایداری می دهد. من به عنوان یک فرد با پوست خشک و حساس ، دیگر نگران حساسیت نیستم زیرا این یک محصول بسیار ملایم است.”

دکتر پل جارود فرانک (Dr. Paul Jarrod Frank) می گوید : روغن حتی بهتر از کرم ها در قفل شدن هیدراتاسیون است. وی می افزاید: ” آب پوست را خشک می کند ، اما روغن ها و پمادها بیشترین میزان آبرسانی را دارند. ” لوسیون ها به راحتی ادامه می یابند اما هنوز به خوبی روغن هیدراته نمی شوند. “

منظور از روغن این است که با ترمیم بالاترین مانع لیپیدی پوست و قفل شدن رطوبت ، در آنجا که مرطوب کننده پوست و سرم های ژل با پایه آب تبخیر می شوند ، باعث خشک شدن پوست می شود . با این حال ، مسئله روغن ها در کسانی است که پوست آکنه دارند . به گفته زیبایی شناس مشهور رنه رولو ، روغن ها به عنوان محل تولید باکتری ها عمل می کنند و منجر به تجزیه بیشتر آنها می شود.

 

به اشتراک بگذارید


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز