چرا ناخن های من سریعتر رشد نمی کنند؟

چرا ناخن های من سریعتر رشد نمی کنند؟

در این مطلب میخوانید :

چرا ناخن های من سریعتر رشد نمی کنند؟

آیا نمی‌دانید چرا ناخن‌هایتان به این سرعت رشد نمی‌کند؟ کنجکاو هستید که ناخن‌های شما به طور متوسط ​​در هفته چقدر رشد می‌کنند؟ یا چرا ناخن‌های پا خیلی کندتر رشد می‌کنند؟ در زیر به متداول ترین سوالات در مورد رشد ناخن پاسخ داده‌ایم!

سوال 1: ناخن ها چقدر سریع رشد می‌کنند؟

ناخن‌ها با تشکیل سلول‌های جدید رشد می‌کنند و صفحه ناخن را به جلو می‌برند. سرعت این کار برای هر فرد متفاوت است، اما به طور متوسط ​​ناخن‌ها حدود 3 میلی متر در ماه رشد می‌کنند. این بدان معنی است که حدود شش ماه طول می‌کشد تا ناخن خود را تجدید کند. برای برخی، ناخن‌ها با سرعت کمتری رشد می‌کنند. عوامل مختلفی مانند رژیم غذایی، شغل یا کمبود ویتامین نقش دارند.

همچنین این امکان وجود دارد که ناخن‌های شما به سمت پایین یا بالا رشد کنند، زیرا به انگشت پا ضربه زده‌اید یا کفش‌های خیلی کوچک پوشیده‌اید. این باعث اختلال در رشد می‌شود و می‌تواند باعث رشد متفاوت آنها شود.

سوال 2: چرا ناخن ها در تابستان سریعتر رشد می‌کنند؟

در تابستان به طور متوسط ​​ویتامین D بیشتری نسبت به زمستان از خورشید دریافت می‌کنیم، به همین دلیل است که ناخن‌های ما معمولاً در تابستان سریعتر رشد می‌کنند. از آنجایی که در تمام طول سال تابستان نیست، ما محصولات مختلفی را برای تحریک رشد ناخن‌ها مانند Herome Nail Growth Explosion توصیه می‌کنیم!

چرا ناخن های من سریعتر رشد نمی کنند؟

سوال 3: چرا ناخن‌های پا کندتر از ناخن‌های دست رشد می‌کنند؟

هر چه جریان خون به ناخن‌ها کمتر باشد رشد آن‌ها کمتر می‌شود. در واقع ساده است: انگشتان دست ما گردش خون بهتری نسبت به انگشتان پا دارند، به این معنی که سرعت رشد ناخن‌ها متفاوت است.

سوال 4: چگونه می‌توانم ناخن‌هایم را سریعتر رشد کنم؟

کمبود مواد معدنی و ویتامین‌های مختلف می تواند روند رشد ناخن‌ها را کند کند. سیلیکون، کلسیم، ویتامین B7 و D برای رشد ناخن بسیار مهم هستند. برای تکمیل کمبود مواد معدنی و ویتامین‌های ضروری در ناخن، متخصصان Herome سرمی را ساخته‌اند: Herome Nail Growth Explosion. این سرم محصولی عالی است زیرا عملکردی مضاعف دارد: وضعیت ناخن را تغذیه می‌کند و رشد ناخن را تحریک می‌کند.

این محصول همچنین سرشار از سیلیکون است که یک عنصر حیاتی برای داشتن ناخن‌های سالم و قوی است. اثر مرطوب کنندگی سرم همچنین ناخن‌های انعطاف پذیر و قوی را تضمین می‌کند. این سرم محصولی مناسب برای افرادی است که ناخن‌های کوتاه و آسیب دیده دارند، مثلاً به دلیل جویدن ناخن. آیا می‌خواهید ناخن‌های خود را رشد دهید؟ سپس یک قطره از سرم انفجار رشد ناخن را بمالید به هر ناخن تا رشد کند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز