پاک کننده صورت برای پوست‌های خشک

پاک کننده صورت برای پوست‌های خشک

در این مطلب میخوانید :

پاک کننده صورت برای پوست‌های خشک

هنگام انتخاب پاک‌ کننده صورت برای پوست‌های خشک، درک نیازهای پوست ضروری است. بنابراین، مهم است که فرمولی را انتخاب کنید که برای پوست خشک طراحی شده است و مواد مفیدی را که باید به دنبال آن باشید تا ظاهر پوست خود را بهینه کنید، بدانید.

بررسی اجمالی
با توجه به محصولات متنوعی که در بازار موجود می‌باشد، باید اولویت‌ها و نیازهای پوست خود را بشناسید. یک پاک کننده موثر صورت برای پوست‌های خشک باید آبرسانی بیشتری به پوست بدهد و مهم است که فرمول ملایمی را انتخاب کنید که باعث کنده شدن پوست شما نشود.

در پاک کننده صورت برای پوست خشک به دنبال چه چیزی باشید

• یک فرمول ملایم و ملایم
• موادی که رطوبت را جذب می کنند، مانند اسید هیالورونیک
• سرامیدها برای کمک به بازسازی وجلوگیری از اختلالات ناشی از پاکسازی
• فرمولی ملایم و بدون عطر که توسط متخصصان پوست ساخته شده است

نگاهی دقیق تر به پوست خشک

هر فردی در هر سنی ممکن است خشکی پوست را تجربه کند و اغلب به دلیل از دست دادن بیش از حد آب یا روغن‌های طبیعی پوست ایجاد می‌شود. علل خشکی پوست عبارتند از کمبود رطوبت موجود در هوای اطراف، صابون‌های تند و سایر محصولات مراقبت از پوست، یک استعداد ژنتیکی که منجر به تولید سبوم (یا چربی کمتری) می‌شود، برخی داروها (مانند داروهایی که برای کاهش کلسترول طراحی شده‌اند) و شرایط مزمن مانند اگزما ، پسوریازیس و دیابت .
صرف نظر از علت ریشه‌ای خاص، اکثر پوست‌های خشک یک چیز مشترک دارند: یک سد پوستی ناسالم. سد پوست رطوبت را به داخل و مواد محرک را خارج می‌کند، اما وقتی آنطور که باید عمل نمی‌کند، تبخیر رطوبت و ورود محرک‌های احتمالی آسان تر می‌شود.

پاک کننده صورت برای پوست‌های خشک

علاوه بر یک فرمول ملایم، چند ماده مفید اضافی وجود دارد که باید در پاک کننده صورت برای پوست خشک جستجو کنید.

اسید هیالورونیک: اسید هیالورونیک قندی است که به طور طبیعی توسط بدن تولید می‌شود. اسید هیالورونیک که به طور طبیعی در پوست یافت می‌شود، مسئول ضخامت پوست است. این ماده می‌تواند رطوبت را جذب و حفظ کند، و آن را به یک عنصر آبرسان غیر کومدوژنیک عالی تبدیل می‌کند. یک پاک کننده صورت برای پوست‌های خشک با اسید هیالورونیک لایه ای از آبرسانی را در بالای پوست ایجاد می‌کند که احساس نرمی و لطافت آن را افزایش می دهد. اسید هیالورونیک علاوه بر آبرسانی به سطح پوست، به سفت، تسکین و ضخامت پوست نیز کمک می‌کند.

سرامیدها: سرامیدها لیپیدهایی هستند که به‌عنوان ملات بین آجرهای سلولی پوست عمل می‌کنند تا سد پوست را تقویت کرده و به حفظ رطوبت پوست کمک کنند. سرامیدها همچنین به محافظت از سد پوست در برابر عوامل محیطی مانند محرک‌ها و آلودگی کمک می‌کنند. بدون نسبت مناسب سرامیدها، سد پوست می‌تواند به خطر بیافتد و منجر به خشکی، خارش و تحریک شود. یک پاک کننده صورت برای پوست خشک که حاوی سرامیدها است به حداقل رساندن اختلالات سد ناشی از پاکسازی کمک می کند که به نوبه خود ممکن است سطح رطوبت پوست را افزایش دهد.

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز