همه چیز در خصوص کرم ترمیم کننده

همه چیز در خصوص کرم ترمیم کننده

در این مطلب میخوانید :

همه چیز در خصوص کرم ترمیم کننده

اگر شما جای جوش، زخم و یا خراشی را بر روی پوست خود داشته باشید، با کرم‌های ترمیم کننده می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید و پوست خود را صاف و تمیز کنید. این کرم‌ها موادی دارند که برای بازسازی و شفاف سازی پوست بسیار مفیدند و هیچ عوارضی نیز در آن‌ها وجود ندارد، مگر اینکه به یک ماده خاص آلرژی داشته باشید و تماس آن با پوست شما برایتان مضر باشد.

عملکرد کرم ترمیم کننده پوست به چه صورت است؟

این محصول، اثرات ضد التهابی، مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی بالایی دارد. در عین حال مهم ترین کاری که این نوع از کرم انجام می‌دهد، افزایش سرعت بازسازی پوست و فعال کردن مکانیزم‌های ترمیمی است. اثرات ضد التهابی و ضد دردی هم که این محصولات دارند، سوزش، درد و خارش محل زخم را کاهش می‌دهند و احساس ناراحتی را از شما دور می‌کنند. از طرفی مرطوب نگه داشتن سطح زخم مانع تبخیر آب از بافت‌های تازه شکل گرفته می‌شود و خشکی زخم را کنترل می‌کند. بسیاری از این کرم‌ها میزان مناسبی مواد ضد آفتاب هم در ساختار خودشان دارند. بنابراین پوست‌های تازه تشکیل شده که در برابر آثار زیان آور اشعه خورشید مقاومت کمی دارند هم حفظ می‌شوند. این کرم‌ها حتما خواص ضد باکتری و ضد قارچ دارند و از تجمع میکروارگانیسم‌ها در اطراف زخم جلوگیری می‌کنند. بنابراین در تمام روند ترمیم زخم‌ها از آنها محافظت می‌کنند.

مشاهده محصولات ترمیم کننده‌های پوست

کرم ترمیم کننده پوست چه کار می‌کند؟

کرم‌های ترمیم کننده پوست، اثرات ضد التهابی، مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی بالایی دارند. در عین حال مهم ترین کاری که این نوع از کرم انجام می‌دهد، افزایش سرعت بازسازی پوست و فعال کردن مکانیزم‌های ترمیمی است.

کلاژن نوعی بافت است که در ترمیم پوست اثر بسیار زیادی دارد. این کرم با تحریک کلاژن سازی در پوست سبب می‌شود که زخم‌ها به سرعت بهبود یابند و آثار آنها تقریبا از روی پوست از بین برود. اثرات ضد التهابی و ضد دردی هم که این محصولات دارند، سوزش، درد و خارش محل زخم را کاهش می‌دهند و احساس ناراحتی را از شما دور می‌کنند.

از طرفی مرطوب نگه داشتن سطح زخم مانع تبخیر آب از بافت‌های تازه شکل گرفته می‌شود و خشکی زخم را کنترل می‌کند. بسیاری از کرم‌های ترمیم کننده میزان مناسبی مواد ضد آفتاب هم در ساختار خودشان دارند. بنابراین پوست‌های تازه تشکیل شده که در برابر آثار زیان آور اشعه خورشید مقاومت کمی دارند هم حفظ می‌شوند.

این کرم‌ها حتما خواص ضد باکتری و ضد قارچ دارند و از تجمع میکروارگانیسم‌ها در اطراف زخم جلوگیری می‌کنند. بنابراین در تمام روند ترمیم زخم‌ها از آنها محافظت می‌کنند.

همه چیز در خصوص کرم ترمیم کننده

مشاهده محصولات پوستی

مدت زمان استفاده از کرم ترمیم کننده

استفاده از این کرم بلافاصله بعد از آسیب به پوست فواید زیادی دارد. مهم‌ترین مزیت این کرم خاصیت ضد قارچ و باکتری آن است که از تجمع قارچ و باکتری بر روی زخم جلوگیری به عمل می‌آورد و اجازه نمی‌دهد جای زخم عفونت کند. دلایل دیگر استفاده از این کرم به شرح زیرند:

  • تسریع در روند بازسازی پوست
  • رفع سوزش و التهاب پوست
  • رفع قرمزی پوست
  • تنظیم رطوبت پوست

انواع کرم ترمیم کننده

این کرم به سه دسته ملایم، متوسط و قوی دسته بندی می‌شوند و هریک کارکرد خاصی بر روی پوست دارند:

  • کرم ملایم: رفع لک‌های ناشی از جای جوش و آفتاب
  • کرم متوسط: رفع جای جوش عمیق، اسکار، زخم‌های کوچک و سوختگی‌های خفیف
  • کرم قوی: رفع زخم‌های عمیق مانند زخم‌های ناشی از جراحی

بهترین کرم ترمیم کننده چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از ویژگی‌هایی که باید یک کرم ترمیم کننده داشته باشد، چند کاربردی بودن آن است که باعث افزایش فروش آن نیز می‌شود. به طور مثال شما یک کرم را مشاهده می‌کنید که دارای ویژگی‌های کلاژن سازی و ترمیم کنندگی است، بنابراین شما برای خرید آن اقدام خواهید کرد. دیگر ویژگی که کرم‌های ترمیم کننده باید داشته باشند، مدت تاثیرگذاری است. به طور کلی کرم‌ها باید تاثیر خود را در کمترین زمان ممکن بر روی پوست بگذارند و مدت زمان زیادی بر روی پوست باقی بمانند که در مصرف آن صرفه جویی شود.

دیگر ویژگی که کرم‌های ترمیم کننده باید داشته باشند، این است که باید دسته‌بندی داشته باشند که در بالا به آنها اشاره کردیم.

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز