نحوه پاک کردن آرایش: 7 نکته برای پاک کردن آرایش صورت (بخش اول)

نحوه پاک کردن آرایش: 7 نکته برای پاک کردن آرایش صورت (بخش اول)

در این مطلب میخوانید :

نحوه پاک کردن آرایش: 7 نکته برای پاک کردن آرایش صورت (بخش اول)

همه ما می‌دانیم که پوست خوب با یک پاکسازی کامل شروع می‌شود، اما گاهی اوقات مهم نیست که چقدر خوب اسکراب می‌کنید بلکه باید در شب و هنگام خواب آرایش خود را به خوبی پاک کنید تا پوست بتواند خود را بازسازی کند، اگر نمی‌توانید به خوبی آرایش خود را پاک کنید اصلا جای نگرانی وجود ندارد ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا نحوه صحیح پاک کردن آرایش را به شما آموزش دهیم. در ادامه چندین نکته درباره پاک کردن صحیح آرایش را باهم بررسی می کنیم، پس همراه ما باشید.

زمان کافی برای حذف آرایش از روی صورت بگذارید

وقتی نوبت به پاک کردن آرایش چشم می‌رسد، هرچه کندتر پیش بروید، بهتر است. رانلا هیرش ، متخصص پوست، می گوید: «اجازه دهید فناوری کار کند. از پاک کننده آرایش استفاده کنید و بگذارید برروی پوست بماند. مثلاً در حین مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، چند دقیقه به آن زمان بدهید.» این کار ریمل، سایه و غیره را نرم می‌کند و به محض اینکه با دستمال پاک کردید به خوبی از روی پوست حذف می شوند. هیرش می‌گوید: «اگر این کار را انجام دهید، دیگر صبح‌ها زیر چشم‌هایتان لک پیدا نمی‌کنید.

آب و صابون بهتر از دستمال مرطوب آرایشی عمل می‌کند

حذف آرایش با دستمال مرطوب می‌تواند یک امر مهم و راحت برای بسیاری از افراد باشد. دستمال مرطوب می‌تواند یک گام اولیه عالی برای پاک کردن آرایش باشد. در واقع، بهتر است قبل از پاک کردن آرایش از آنها برای پاک کردن آرایش استفاده شود. اما یک جلسه سینک مناسب در حالت ایده آل باید دنبال شود. آرایشگر آزرا رد با بیان اینکه بسیاری از ما اشتباه می‌کنیم که فقط از دستمال مرطوب استفاده می‌کنیم و به رختخواب می‌رویم، گفت: پاک کردن آرایش با دستمال مرطوب می‌تواند مقداری از آرایش را برروی صورت ما جای بگذارد.

بهتر است پس از استفاده از دستمال مرطوب صورت خود را با آب و صابون بشویید تا تمامی آلودگی‌ها و مواد آرایشی از بین بروند. اگر تنها از دستمال مرطوب برای پاک کردن آرایش استفاده کنید قطعا تمامی آرایش را از روی صورت خود حذف نکرده‌اید و با این وجود صورت و پوست شما پس از مدتی دچار چین و چروک و بسیاری از مشکلات دیگر می‌شود.

نحوه پاک کردن آرایش: 7 نکته برای پاک کردن آرایش صورت (بخش اول)

از پاک کننده‌های ساخته شده برای پاک کردن آرایش استفاده کنید

جوانا چک، متخصص زیبایی می‌گوید: «زن‌ها تمایل دارند از شستن صورت استفاده کنند که برای پاک کردن آرایش ساخته نشده است. اگر مشکوک هستید که محصول آرایشی استفاده شده شما دارای موادی است که به سختی از روی پوست پاک می‌شود بهتر است ابتدا از پاک کننده آرایش صورت استفاده کنید سپس پوست خود را با آب و صابون بشویید. همچنین لازم به ذکر است که از هر صابونی استفاده نکنید تا از خشکی پوست جلوگیری شود. می‌توانید پس از شستشوی صورت با آب و صابون از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

اگر احساس می‌کنید از محصولاتی که استفاده کرده اید که روغنی هستند می توانید به پاک کننده صورت بسنده کنید و دیگر پوست را شستشو ندهید. اما فراموش نکنید که همیشه پوست خود را تمیز نگه دارید تا بتواند خود را بازسازی کند. پاک کردن کامل آرایش و خواب خوب می‌تواند به پوست امکان بازسازی خود را پس از یک روز پر از آلودگی بدهد.

در ادامه پیشنهاد می‌شود بخش دوم این مقاله را مطالعه کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز