نحوه پاک کردن آرایش: 7 نکته برای پاک کردن آرایش صورت (بخش دوم)

نحوه پاک کردن آرایش: 7 نکته برای پاک کردن آرایش صورت (بخش دوم)

در این مطلب میخوانید :

نحوه پاک کردن آرایش: 7 نکته برای پاک کردن آرایش صورت (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله نحوه پاک کردن آرایش: 7 نکته برای پاک کردن آرایش صورت (بخش دوم)، پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه فرمایید.

حتماً لبه های پلک خود را تمیز کنید.

اگر یک منطقه وجود دارد که اغلب در طول پاک کردن آرایش نادیده گرفته می شود، آن لبه پلک شما است، جایی که خط و ریمل می تواند در طول زمان ایجاد شود و منجر به سوزش چشم شود. به خصوص اگر چشمان خود را با محلول های پاک کننده آرایش تمیز می کنید بهتر است حواستان به پلک های خود باشد تا از آرایش به خوبی پاک و تمیز شده باشند. بهتر است پس از استفاده از محلول های پاک کننده های آرایش صورت خود را ب ااب و صابون نیز بشویید تا مطمئن شوید صورت شما از آرایش و مواد سمی موجود در مواد آرایشی پاک شده است.

ابروهای خود را تمیز کنید

اگر از لوازم آرایشی برروی ابروهای خود استفاده کرده اید بهتر است در هنگام خواب به صورت کامل از صورت خود پاک کنید. ربای پاک کردن بهتر است از پاک کننده آرایش ابرو و شستشو با شامپو و یا صابون استفاده کنید. اگر تنبل هستید و نمی توانید هردوی این شستشو ها را انجام دهید بهتر است یکی از این شستشو ها را به صورت دقیق و با دقت انجام دهید. با پاک کردن دقیق آرایش ها از روی صورت شما به صورت خود این فرصت را خواهید داد تا در طول شب خود را بازسازی کند. این مهم ترین مرحله از ۲۴ ساعت شابنه روزی شماست، پس باید حواستان به پوست باشد تا بتواند به خوبی خودش را بازسازی کند.

پدهای پنبه ای پاک کننده آرایش صورت

متخصصان پوست می گویند که کسانی که از پدهای پنبه ای برای پاک کردن آرایش صورت خود استفاده می کنند باید حواسشان به این پد ها باشد تا الیاف آن ها برروی پوست و مژه های آن ها باقی نماند. این پدهای آرایشی دارای الیاف ریزی هستند که می توانند برروی پوست باقی بمانند و باعث حساسیت و آسیب های جزئی شوند. می توانید این پد ها را از داروخانه های معتبر خریداری کنید و با خیال راحت از آن ها استفاده کنید، فقط حواستان به این الیاف ریز موجود در آن ها باشد تا باعث آسیب به پوست شما نشوند.

نحوه پاک کردن آرایش: 7 نکته برای پاک کردن آرایش صورت (بخش دوم)

همیشه پاک کردن آرایش را با رطوبت انجام دهید

حتی اگر پوست خشکی ندارید، پاک کردن آرایش باید همیشه با حداقل مقداری رطوبت هدفمند دنبال شود. پاک کردن ارایش با رطوبت کمک می کند تا آرایش را از روی پوست به خوبی و کامل پاک کنید. این یکی از بهترین راه حل ها برای پاک کردن آرایش از روی پوست است زیرا رطوب به کمک شما آمده و راحت تر آرایش ها را در خود جای می دهد. بهتر است حتی پس از استفاده از دستمال مرطوب مناسب پاک کردن آرایش بار دیگر صورت خود را با آب و صابون یا شامپو بدن بدون سولفات شستشو دهید. استفاده از شامپوی بدون سولفات به پوست کمک می کند تا بتواند روغن طبیعی خود را حفظ کند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز