نحوه استفاده از درمان کراتین (بخش دوم)

نحوه استفاده از درمان کراتین (بخش دوم)

در این مطلب میخوانید :

نحوه استفاده از درمان کراتین (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله نحوه استفاده از درمان کراتین ؛ پیشنهاد می شود بخش اول این مقاله را ابتدا مطالعه فرمایید.

3. موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید. با استفاده از شانه مو ، قسمتی را در وسط موهای خود ایجاد کنید. موهای خود را به چهار تا هشت قسمت تقسیم کنید (بسته به میزان موهای شما). اطمینان حاصل کنید که هر قسمت را به خوبی شانه کرده اید.

درمان و خشک کردن موها

1. تمام دستورالعمل های محصول را دقیقاً به درستی انجام دهید. نام تجاری و نوع درمانی که انتخاب می کنید باید دستورالعمل های دقیقی در مورد نحوه استفاده از درمان کراتین به شما ارائه دهد. اطمینان حاصل کنید که تمام دستورالعمل ها و نکات ایمنی را به درستی انجام داده اید.اگر دستورالعمل های محصول شما با این دستورالعمل ها متفاوت است ، همیشه از دستورالعمل های ارائه شده توسط سازنده محصول خود پیروی کنید.

2. محصول را به طور مساوی روی موهای خود بمالید. دستکش و لباس قدیمی یا دودی بپوشید. قسمتی از موهای خود را بردارید و محصول درمانی را بمالید ، با مقدار کمی شروع کنید و تا زمانی که موها پوشانده شوند اما بیش از حد اشباع نشوند ، افزایش دهید. برای شستشوی محصول در هر قسمت ، از ریشه تا انتهای آن ، از یک شانه دندان ریز یا یک برس رنگ مو استفاده کنید.

نحوه استفاده از درمان کراتین (بخش دوم)

3. اجازه دهید محصول به مدت بیست تا سی دقیقه یا طبق دستورالعمل برروی موهای شما بماند. موهای خود را با کلاه بپوشانید. اجازه دهید این محصول تا زمانی که دستورالعمل لازم است روی موهای شما بماند.

4. موها راخشک کنید . کلاه و گیره موهای خود را بردارید. تا زمانی که دستورالعمل به شما توصیه نکرده است محصول را آبکشی نکنید. موهای خود را با سشوار خشک کنید.

5. موهای خود را با اتو صاف کنید. اتوی مو را روی دمای توصیه شده توسط دستورالعمل های محصول برای نوع موی خاص خود تنظیم کنید. وقتی دمای اتو به دمای مناسب رسید ، موهای خود را در قسمت های کوچک (ضخامت حدود یک تا دو اینچ) صاف کنید. ممکن است بخواهید قسمت هایی از موهای خود را از قبل یا هنگامی که صاف کردن موها را به پایان رسانده اید ، برش دهید.

درمان کراتین خود را حفظ کنید

1. حداقل سه روز موهای خود را نشویید. شستن سریع موها باعث کوتاه شدن عمر درمان با کراتین شما می شود. اگر می توانید یک هفته صبر کنید.

2. حداقل تا 48 ساعت از کش مو استفاده نکنید. در صورت امکان به موهای خود حالت ندهید و آن ها را نبافید. موها را پشت گوش خود قرار ندهید.

3. از گرما و برخی از محصولات مو خودداری کنید. اگر از حالت دادن یا خشک کردن موهای خود با حرارت اجتناب کنید ، درمان با کراتین ممکن است بیشتر طول بکشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز