نحوه استفاده از درمان کراتین (بخش اول)

نحوه استفاده از درمان کراتین (بخش اول)

در این مطلب میخوانید :

نحوه استفاده از درمان کراتین (بخش اول)

کراتین پروتئینی است که ساختار مو را می سازد و از آسیب و استرس محافظت می کند. درمان هایی که حاوی کراتین هستند می توانند موها را صاف کرده و درخشندگی را تا دو و نیم ماه افزایش دهند. درمان کراتین روی موهای شسته شده و کاملاً خشک شده اعمال می شود و قبل از خشک کردن موها و صاف کردن قفل ها شسته نمی شود. درمان باید حداقل دو روز در موهای شما بماند تا موهای خود را دوباره بشویید ، در این مدت از پوشیدن بند یا گیره مو خودداری کنید. هنگام شستن موهای خود ، این کار را فقط در صورت نیاز و فقط با شامپوی بدون سولفات و بدون نرم کننده انجام دهید.

انتخاب درمان کراتین

1. بین اینکه خودتان انجام دهید یا درمان سالن انتخاب کنید. شما می توانید انتظار داشته باشید چندین میلیون تومان هزینه کنید یا اینکه خودتان دست به کار شوید. انجام درمان کراتین به تنهایی نتایج دلخواهی به شما نمی دهد ، زیرا درمان های خانگی نوع موی فردی شما را ارزیابی نمی کند. درمان های خانگی کمتر مضر هستند ، اما کوتاه مدت نیز هستند. به عنوان مثال ، اگر رنگ موی روشن دارید ، یک متخصص سالن می تواند فرمول را طوری تنظیم کند که تناژ سایه شما تغییر نکند. اگر تصمیم دارید به یک آرایشگاه بروید ، ابتدا یک مشاوره تعیین کنید تا آنها بتوانند فرمول مناسب موهای شما را تعیین کنند

2. در رابطه با درمان های کراتین تحقیق کنید و در سایت های مختلف نظر کاربران مختلف را بخوانید و از تجربه های آن ها استفاده کنید. می توانید از دوستان یا آشنایانی که این کار را انجام داده اند نیز کمک بگیرید.

3. فرایند کار را درک کنید. “کراتین” در واقع موها را صاف نمی کند. در واقع موهای شما را درمان می کند ، یک محصول صاف کننده مو با کراتین به موهای شما زده می شود و از حرارت یک آهن صاف برای سفت شدن موها استفاده می شود. این باعث صاف شدن موهای شما می شود.

نحوه استفاده از درمان کراتین (بخش اول)

4. از درمان های آزاد کننده فرمالدئید دوری کنید. برخی از درمان های کراتین حاوی موادی هستند که فرمالدئید را آزاد می کنند. فرمالدئید یک ماده شیمیایی است که می تواند مشکلات سلامتی مانند سوزش چشم و بینی ، واکنش های آلرژیک پوست ، چشم ها و ریه ها را ایجاد کند و حتی می تواند باعث سرطان شود. سایر درمان ها از جایگزین های فرمالدئید استفاده می کنند. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که درمان فاقد فرمالدئید است ، برچسب محصول را بررسی کنید یا از یک متخصص سالن بخواهید محصول را بررسی کند. از آنجا که فرمالدئید در سالن ها به مقدار بیشتری استفاده می شود ، می تواند برای کسانی که اغلب با آن کار می کنند خطرناک باشد.
هیدانتوئین DMDM ​​، گلیوکسال ، ایمیدازولیدینیل اوره ، دیازولیدینیل اوره ، متیل گلیکول ، پلی اورکسی متیلن اوره ، کواترنیوم 15 و سدیم هیدروکسید متیل گلیسینات همه مواد شیمیایی آزاد کننده فرمالدئید هستند که ممکن است در محصولات مراقبت از مو یافت شوند. درمان های بدون مواد شیمیایی سمی در نرم کردن حالت فر موها موثر نیستند.

شستشو و جداکردن موها

1. موهای خود را با شامپو بشویید. شامپو را روی موهای خود ماساژ دهید و تا کف کند. اجازه دهید سه تا پنج دقیقه بماند ، سپس آن را بشویید. شامپو را یکبار دیگر بمالید. مطمئن شوید که بعد از آن ، آن را به طور کامل از موهای خود بشویید. از نرم کننده یا ماسک مو استفاده نکنید. فقط موهای خود را تمیز بگذارید. شامپو ضد باقیمانده برای از بین بردن تجمع موها ، مانند نرم کننده ها یا محصولات یک ظاهر طراحی شده است. این کار موهای شما را برای جذب یکنواخت درمان کراتین آماده می کند.

2. موهای خود را با سشوار خشک کنید تا کاملا خشک شود. دستان خود را هنگام خشک کردن با دمای متوسط ​​روی موهای خود بکشید. اطمینان حاصل کنید که موهای شما کاملاً خشک است.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را از دست ندهید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز