مهم‌ترین نکات در خرید رژ لب مایع

مهم‌ترین نکات در خرید رژ لب مایع

در این مطلب میخوانید :

نکاتی برای خرید رژ لب مایع

همانطور که می‌دانیم رژ لب یکی از مهم ترین محصولات آرایشی است که هر خانمی باید در کیت آرایش خود داشته باشد. بسیاری از رژ لب‌های طبیعی حاوی آلوئه ورا و ویتامین E هستند که برای آبرسانی لب‌ها بسیار مهم هستند. اگر رنگ رژ لب مناسبی را انتخاب کنید که مطابق با چهره و رنگ چهره شما باشد، قطعاً ظاهر کلی شما را به نحوی مثبت تغییر خواهد داد. انواع مختلفی از رژلب‌ها مانند شفاف، براق، کرم و غیره در بازار موجود است.

اما در این مقاله قصد داریم در مورد رژ لب مایع صحبت کنیم. دوستان انتخاب رنگ مناسب رژ لب مایع بسیار سخت است وگرنه ظاهر کلی شما را خراب می‌کند. حال این سوال پیش می‌آید که چگونه سایه مناسب رژ لب مایع را انتخاب کنیم؟ رنگ رژ لب کاملاً به ته رنگ پوست شما بستگی دارد، به همین دلیل است که باید در مورد ته رنگ پوست خود بدانید.

رنگ پوست شما چیست؟

معمولاً ته رنگ پوست دو نوع است: گرم و سرد. این ته رنگ‌ها بر اساس رنگ پوست شما هستند. اگر پوست شما سفید است، ته رنگ پوست شما سرد است، اگر رنگ پوست شما مشکی است، ته رنگ پوست شما گرم است و اگر رنگ پوست شما ترکیبی از سیاه و سفید است، در این صورت در دسته ته رنگ‌های خنثی قرار خواهید گرفت.

راه دیگری برای بررسی ته رنگ پوست وجود دارد. اگر رنگ رگ‌های مچ شما آبی است، ته رنگ شما سرد است، اما اگر رنگ رگ‌ها سبز است، ته رنگ شما گرم است. امیدوارم اکنون بتوانید به راحتی ته رنگ پوست خود را پیدا کنید. این همه در مورد ته رنگ پوست است، حالا اجازه دهید در مورد سایه‌های زیبای رژ لب مایع مات برای ته رنگ‌های سرد و همچنین گرم صحبت کنیم.

سایه‌های رژ لب برای ته رنگ‌های سرد

دوستان، برای افرادی که ته رنگ پوستشان سرد و رنگ لب‌ها آبی مایل به بنفش است، سایه‌های بسیار جذابی برای شما وجود دارد مانند:

  • صورتی مات شطرنجی
  • تکان دهنده صورتی
  • گیلاس قرمز
  • ارغوانی و مات زرشکی

 

مهم‌ترین نکات در خرید رژ لب مایع

اینها بهترین سایه‌های رژ لب مایع هستند که ته رنگ سردی دارند.

سایه‌های رژ لب برای ته رنگ‌های گرم

این چند سایه شگفت انگیز برای آن دسته از خانم‌هایی است که ته رنگ گرم دارند.

  • سایه نارنجی قرمز
  • آجری سایه قرمز
  • تراکوتا سایه
  • سبز و قهوه‌ای

اکنون در انتخاب رنگ رژ لب مناسب برای هر نوع ته رنگ پوست با مشکلی مواجه نخواهید شد. اما از رژ لب‌هایی که حاوی فلزات سنگین مانند سرب، آلومینیوم، کادمیوم و کروم هستند استفاده نکنید زیرا پوست لب شما را خراب می‌کنند و همچنین می‌توانند باعث مشکلات پوستی شوند. به همین دلیل است که باید آن رژ لب را که از مواد طبیعی تشکیل شده است خریداری کنید. اگر می‌خواهید رژ لب مایع طبیعی بخرید، می‌توانید آنها را به صورت آنلاین با قیمت عالی خریداری کنید.

امیدوارم از این به بعد در انتخاب رنگ رژ لب مناسب با مشکلی مواجه نشوید، اما انتخاب رنگ رژ لب مناسب برای زیباتر کردن ظاهر کلی شما کافی نیست. بسیاری از اشتباهات رژ لب مایع وجود دارد که توسط خانم‌ها هنگام زدن رژ لب مایع انجام می‌شود. اگر می‌خواهید در مورد این اشتباهات بدانید، این مقاله را به طور کامل بخوانید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز