معرفی بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی

در این مطلب میخوانید :

 

معرفی بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی

اگر تا کنون از شامپو بدون سولفات استفاده نکرده اید، خوب است با این محصول ارزشمند آشنا شوید. در مطلب بسیار جامع و کاربردی درباره شامپو بدون سولفات چیست و به چه کسانی توصیه می شود؟ نکته های مهمی ارائه کردیم خواندن آن را توصیه می کنیم. همچنین روش مصرف شامپو بدون سولفات را بیان کردیم. در این مطلب میخواهیم بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی را معرفی کنیم.

بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

سولفات ها موادی هستند که باعث می شوند شامپوها به یک کف غلیظ تبدیل شوند. انواع اصلی آن سدیم لوریل سولفات (یا SLS) و سدیم لوریت سولفات (SLES) است. سولفات ها همانقدر که در پاکسازی موهای شما موثر هستند ، می توانند روغن های طبیعی ضروری موهای شما را نیز از بین ببرند. یکی از مزایای استفاده از شامپو بدون سولفات این است که موها درخشش طبیعی و سالم خود را از دست نمی دهند. وقتی از شامپو بدون سولفات استفاده می کنید، رطوبت طبیعی مو ها حفظ می شود و از ایجاد موخوره جلوگیری می شود. رنگ موهای رنگ شده از بین نمی رود و تا مدتها شفاف و خوش رنگ باقی می ماند.

بهترین شامپو بدون سولفات شامپویی است که :

  1. در لیست ترکیبات آن سدیم لوریل سولفات (یا SLS) و سدیم لوریت سولفات (SLES) وجود نداشته باشد.
  2. فاقد پارابن، فتالات ها، تری اتانولامین باشد
  3. کف زیادی نکند
  4. با دوبار شستشو در هر حمام شویندگی قابل قبولی داشته باشد.
  5. بدون اسانس یا اسانس ملایم (نه خیلی زیاد) داشته باشد.

 

شامپو بدون سولفات ایرانی

تا چندی پیش شلف داروخانه ها و گالری ها پر بود از شامپوهای خارجی. با توجه به توانایی بالای کارخانه های ایرانی و تکنولوژی های پیشرفته ای که در ایران برای تولید شامپوهای باکیفیت ایجاد شد، با دستور وزارت بهداشت،واردات شامپوهای خارجی ممنوع شد و کیفیت شامپوی برندهای ایرانی برای مصرف کنندگان به اثبات رسید.

در سالهای اخیر، شامپو بدون سولفات ایرانی نیز به بازار آمد و بازخورد داشت. رفته رفته شامپو بدون سولفات ایرانی با کیفیت تری نیز توسط برندهای معتبر ایرانی به بازار عرضه شد که جایگاه این محصول را در بین مصرف کنندگان مستحکم تر کرد.

معرفی شامپو بدون سولفات الی ژن

برند الی ژن به تازگی شامپو بدون سولفات الی ژن را به بازار عرضه کرده است که می توان گفت جزو بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی در بازار می باشد. شامپو بدون سولفات الی ژن در پیشگیری از ریزش مو نیز موثر است. در واقع یک محصول مکمل در رژیم درمان ریزش مو می باشد.

 

شامپو بدون سولفات الی ژن حاوی کمپلکس کافئین و ابریشم می باشد که سیستم خون رسانی به کف سر را تحریک میکند و به بهبود ریزش مو کمک میکند. شامپو بدون سولفات الی ژن همچنین حاوی عصاره سویا می باشد که سویا سرشار از پروتئین، فیبر، مواد معدنی و انواع ویتامین هاست. عصاره سویا حاوی اسید های چرب امگا-3 است که به مبارزه با ریزش مو، خشک و شکننده شدن آن کمک می کند. دانه سویا گردش خون را در کف سر بالا می برد و موها را سالم و براق نگه می دارد.

شامپو بدون سولفات الی ژن جزو بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی است که برای موارد زیر کاربرد دارد:

  • شستشوی روزانه
  • شستشوی موهای رنگ کرده و آسیب دیده
  • شستشوی موهای کراتینه شده
  • شستشوی موی افرادی که اگزما و رزاسه دارند
  • کمک به درمان ریزش مو
  • شستشوی موهای خشک و دارای موخوره

این محصول یک شامپو بدون سولفات برای موهای کراتینه شده می باشد که به دلیل عدم وجود ترکیبات سولفات، به مو آسیب نمی زند. یادتان باشد شامپو بدون سولفات کف زیادی نمی کند و این مزیت این نوع شامپو است. برای مصرف آن مقدار معمول از شامپو را مصرف کنید و برای کف کردن بیشتر، مقدار بیش از اندازه از شامپو را مصرف نکنید. کف نکردن جزو خاصیت یک شامپو بدون سولفات است.

 

به اشتراک بگذارید


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز