معرفی اشتباهات رایج در مراقبت از پوست

معرفی اشتباهات رایج در مراقبت از پوست

در این مطلب میخوانید :

معرفی اشتباهات رایج در مراقبت از پوست

1. شب ها صورت خود را بشویید

پوست شما در معرض آلاینده ها در تمام طول روز است. هنگام خواب باید آرایش و آلودگی های پوست خود را بشویید. شب برای فرآیند ترمیم پوست بسیار مهم است. پوست شما مواد مغذی طبیعی تولید می کند که سلول های آسیب دیده را ترمیم کرده و رطوبت را دوباره پر می کند. هنگام آرایش ، منافذ پوست را مسدود کرده و از نفس کشیدن پوست شما جلوگیری می کند. پوست شما نمی تواند خود را تجدید و بهبود بخشد.

2. پاکسازی

دو بار شستن صورت در روز مفید است. شستشوی اول باعث پاک شدن آرایش می شود و شستشوی دوم باعث پاکسازی پوست می شود. اگر در پایان روز خسته هستید ، سعی می کنید برنامه مراقبت از پوست عصر خود را ساده انجام دهید. آرایش و مواد زائد را با آب بشویید یا یک بار از پاک کننده استفاده کنید. این برای پوست شما خطرناک است. چند دقیقه صرفه جویی می کنید اما منافذ پوست شما مسدود می شوند. با این روش مزایای محصولات شبانه خود را از دست می دهید.

معرفی اشتباهات رایج در مراقبت از پوست

3. استفاده از تونر بدون الکل

تونرها مهم هستند. یک تونر بدون الکل در رژیم مراقبت از پوست روزانه خود قرار دهید. از مشروبات الکلی استفاده نکنید زیرا باعث کم آبی پوست می شود. اگر از آن استفاده نمی کنید زیرا فکر می کنید پوست باعث خشکی می شود ، فواید مهم پوست را از دست می دهید. تونرها کلرها و مواد معدنی موجود در آب لوله کشی را از بین می برند. قبل از استفاده از کرم صورت ، تونر را مرطوب بر روی پوست بگذارید. مواد موثره سرم و مرطوب کننده را به عمق پوست می برد.

4. لایه برداری

خلاص شدن از شر ناخالصی های پوستی نرم و بی عیب و نقص خوب است. اما لایه برداری بیش از حد می تواند باعث تشدید پوست شود. پوست شما روغن هایی تولید می کند که آن را نرم و لطیف نگه می دارد. لایه برداری بیش از حد این روغن های اساسی را از بین می برد. شما می توانید تعادل پوست خود را بهم بزنید و آن را کدر ، پوسته پوسته و تحریک کنید.

5. مرطوب کردن بلافاصله پس از تمیز کردن

دانستن اینکه چه موقع پوست خود را مرطوب کنید به اندازه دانستن اینکه چه محصولی استفاده کنید مهم است. قبل از خشک شدن پوست پس از تمیز کردن ، از کرم صورت خود استفاده کنید. استفاده از مرطوب کننده در موهای مرطوب ، رطوبت رسانی است. این یک لایه محافظتی ایجاد می کند که پوست شما را محکم و درخشان می کند. اگر فوراً رطوبت رسانی را فراموش کنید ، پوست را مستعد خشکی و کم آبی می کند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز