مزایا و معایب نرم کننده مو

مزایا و معایب نرم کننده مو

در این مطلب میخوانید :

مزایا و معایب نرم کننده مو

هنگامی که صحبت از نرم کننده‌های مو به میان می‌آید، بسته به نوع نرم کننده مو، برندی که انتخاب می‌کنید و مسائلی که می‌خواهید در رابطه با رشته‌های خود به آن بپردازید، همیشه مزایا و معایبی وجود دارد.

بسیاری از مصرف کنندگان ممکن است خود را تحت تأثیر تعداد زیادی از نرم کننده‌های مو موجود در بازار قرار دهند. کافی است به یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بروید تا تنوع شامپوهای نرم کننده را به وضوح مشاهده کنید. انتخاب نرم کننده مو برای افراد واقعا سخت است. اما قبل از خرید باید در نظر بگیرید که واقعا به نرم کننده مو نیاز دارید یا خیر. برای این کار می‌توانید در گوگل سرچ کنید یا نزد متخصص پوست و مو بروید تا متوجه شوید آیا به نرم کننده نیاز دارید یا خیر.

انواع نرم کننده‌های مو

اکثر نرم کننده‌های مو هنوز در دسته‌های اصلی مصرف مردم قرار می‌گیرند. همچنین بسیاری از نرم کننده‌ها برای نرم کردن و بهتر حالت گرفتن موها، ترمیم و جلوگیری از خشکی مو استفاده می‌شوند. نرم کننده هایی وجود دارد که می‌تواند به حفظ و یا تقویت موهای آسیب دیده کمک کنند. همچنین برخی از نرم کننده‌ها دارای فرموهای خاص برای موهای آسیب دیده می‌باشند.

درمان‌های حالت پذیری مو

این درمان‌ها برای موهای آسیب دیده و موهایی که به راحتی حالت پذیر نیستند مناسب هستند. اگر موهای شما آسیب دیده است و گره می‌خورد می‌توانید از محصولات مبتنی بر روغن برای پوشاندن نقاط آسیب دیده و حساس مو استفاده کنید. اما اگر موهای شما به سختی حالت می پذیرد می‌توانید پس از شستشوی سر از نرم کننده استفاده کنید تا موهایی نرم و حال پذیر داشته باشید.

فرمول شامپوهای حالت دهنده و تقویت کننده رطوبت

برخی از فرمول‌های شامپو یک درمان ترکیبی شامپو/ حالت دهنده را ارائه می‌دهند. ثابت شده است که این محصولات کمتر موثر هستند زیرا مواد مرطوب کننده با مواد شامپو مخلوط می‌شوند و این می‌تواند منجر به حالت دهی کمتر موها شود. اما این نوع محصولات دارای مزایایی همچون نرم و مرطوب تر بودن شامپو برای مو هستند. کسانی که موهای آسیب دیده ای دارند می‌توانند از این شامپوها استفاده کنند تا سختی کمتری به مو وارد شود. همچنین این شامپوها از روغن طبیعی پوست تا حدودی محافظت می‌کنند.

مزایا و معایب نرم کننده مو

نرم کننده‌های شستشوی پس از شامپو

نرم کننده‌ها، شستشوهای نهایی و درمان‌های فوری در طیف گسترده‌ای از فرمول‌ها می‌باشند که به موها کمک می‌کنند. این نوع نرم کننده‌ها باید به گونه‌ای انتخاب شوند که با نوع و بافت موهای شما مطابقت داشته باشند. نرم کننده‌های پس از شستشوی شامپو پس از شستشوی تمام شامپوها اما قبل از شستشوی نهایی با آب سرد استفاده می‌شود. از مزایای این نرم کننده‌ها می‌توان به حالت پذیر تر کردن موها و تقوبت کردن موها اشاره کرد.

نرم کننده‌های عمیق مو

این نرم کننده‌ها را می‌توان در زمان‌های مختلف بر روی موهای خشک یا مرطوب استفاده کرد. بسته به نوع، بافت و وضعیت مو که نرم کننده عمیق درمان می‌کند، می‌تواند از 2 دقیقه تا بیش از 60 دقیقه دوام داشته باشد.

بازسازی کننده‌ها

بازسازی کننده‌های مو می‌توانند به بازسازی موهای آسیب دیده و ساقه مو تا حدودی کمک کنند. این محصولات همچنین می‌توانند به مو نرمی و لطافت را بازگردانند و بهترین گزینه برای موهای آسیب دیده هستند. این محصولات می‌توانند از مو در برابر شسوار نیز محافظت کنند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز