محافظت از پوست در فصل زمستان(بخش اول)

محافظت از پوست در فصل زمستان(بخش اول)

در این مطلب میخوانید :

محافظت از پوست در فصل زمستان

کاهش رطوبت و درجه حرارت در طول فصل زمستان باعث می‌شود پوست شما احساس زبری، خشکی و خارش داشته باشد. زمستان تقریباً بدترین زمان از سال برای پوست ماست، بنابراین پیروزی در جنگ با پوست‌های خشک، کدر و بی روح و بازگرداندن درخشش باید در لیست اولویت‌های شما باشد.

چه تغییراتی برای درخشندگی و تغذیه طبیعی پوست شما در هنگام سرد شدن هوا ضروری است؟
هیدراته نگه داشتن، سلامت و لطافت پوست در طول زمستان می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما نترسید! راهنمای ما در مورد اینکه چگونه می‌توانید پوست خود را در تمام زمستان درخشان نگه دارید، آزمایش ‌شده‌ترین توصیه‌های پوستی را در مورد چگونگی غلبه بر بی‌آبی پوستی زمستانی و بازگرداندن درخشش خود در روزهای سخت زمستان به شما ارائه می‌دهد.

این پنج نکته ساده همان چیزی است که برای داشتن پوستی سالم و درخشان باید رعایت کنید:

1. پوست خود را مرطوب کنید
2. هیدراته بمانید
3. از یک مرطوب کننده استفاده کنید
4. دوش آب گرم و طولانی نگیرید
5. برای تقویت درخشندگی طبیعی فعال باشید

خرید محصولات مراقبت از پوست

محافظت از پوست در فصل زمستان(بخش اول)

پوست خود را مرطوب کنید

یک مرطوب‌کننده خوب یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های مراقبت از پوست زمستانی شماست، زیرا پوست را با چربی‌های ارزشمند پر می‌کند، بنابراین، آبرسانی را بازیابی می‌کند. جدا از افزایش رطوبت پوست، استفاده از یک مرطوب کننده خوب می‌تواند پوست شما را لطیف کرده و درخشندگی آن را بهبود بخشد.

در مورد مراقبت از پوست هیچ راه حل یکسانی برای همه وجود ندارد. شما به محصولات مراقبت از پوستی نیاز دارید که متناسب با نوع پوست و شرایط آب و هوایی شما باشد. اما چگونه می‌توانید بدانید که چه مرطوب کننده‌ای برای نوع پوست شما بهترین است؟ یک پماد غلیظ ممکن است یک گزینه عالی برای حفظ رطوبت برای کسانی باشد که به طور طبیعی پوست خشک دارند. برای پوست معمولی، کرم‌ها بهترین کارایی را خواهند داشت. اگر پوست شما چرب است، لوسیون‌های سبک تر و آبرسان را توصیه می‌کنیم. هنگام انتخاب یک مرطوب کننده، به دنبال موادی مانند ویتامین E باشید که به محافظت از پوست در برابر آلودگی کمک می‌کند.

توصیه می‌کنیم چندین بار در روز از مرطوب کننده استفاده کنید، به خصوص بعد از حمام کردن یا دوش گرفتن. پس از دوش گرفتن، آب روی پوست شما شروع به تبخیر می‌کند و این منجر به از دست دادن مقدار قابل توجهی رطوبت ارزشمند می‌شود. بهترین راه برای حفظ کردن آن استفاده از روغن بدن یا مرطوب کننده بدن در اسرع وقت است. همچنین به یاد داشته باشید که لب‌های شما به طور دائم در معرض سرما هستند، بنابراین برای درمان لب‌های ترک خورده در فصل زمستان، بالم‌های لب با مواد مرطوب کننده مخصوص را انتخاب کنید.

خرید محصولات مراقبت ویژه از پوست

هیدراته بمانید

مرطوب کردن پوست برای جلوگیری از خشکی پوست ضروری است، اما آبرسانی به پوست از درون بسیار حیاتی‌تر است. به یاد داشته باشید که 60 درصد بدن شما را آب تشکیل می‌دهد و هر سیستمی در بدن شما برای عملکرد به آن نیاز دارد، بنابراین منطقی است که باید هر روز مقدار زیادی آب از نوشیدنی و غذا دریافت کنید. هیدراته ماندن به دفع سموم از بدن، کاهش چین و چروک و متعادل کردن چربی روی صورت کمک می‌کند. کم آبی بدن همچنین می‌تواند بر خلق و خو و سلامت روانی ما تأثیر منفی بگذارد، مطالعات نشان می‌دهد که کم‌آبی می‌تواند بر سطح انرژی، شناخت و احساسات شما تأثیر بگذارد.

در مقاله بعدی با ما همراه باشید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز