ماسک مراقبت از پوست چیست ؟

ماسک مراقبت از پوست چیست ؟

در این مطلب میخوانید :

ماسک مراقبت از پوست چیست ؟

پوست صورت ما هر روز در معرض عوامل خطرناکی مانند گرد و غبار، اشعه UV و دیگر عوامل مضر برای پوست می باشد. حال پس از یک روز سخت برای پوست صورت قطعا به یک ماسک صورت یا ماسک مراقبت از پوست نیاز است. ماسک‌ های صورت مکمل‌ های عالی برای هر روتین مراقبت از پوست هستند تا نگرانی‌ های مراقبت از پوست را از بین ببرند. ماسک‌ ها می‌ توانند به آبرسانی پوست، حذف چربی‌ های اضافی و بهبود ظاهر منافذ کمک کنند. همچنین این ماسک ها تجربه ای دلنشین و آرامش بخش را برای شما به همراه خواهند داشت.

ماسک ها چگونه کار می کنند؟

ماسک‌ های صورت انسدادی هستند؛ به این معنی که پوست را پوشانده و مواد مفیدی را برای بهبود ظاهر و یا کیفیت پوست به ارمغان می‌آورند. همیشه ماسک صورت را روی پوست تمیز و خشک بمالید تا بهترین بازدهی را از این محصولات دریافت کنید. در مقایسه با کرم شب، ماسک صورت فقط برای مدت زمان نسبتاً کوتاهی روی پوست شما می ماند. به همین دلیل است که اگر دستورالعمل ها می گویند که ماسک را به مدت 20 دقیقه روی پوست بگذارید و آن را یک شبه نگه دارید، شاید هیچ تفاوتی در پوست خود مشاهده نکنید اما قطعا در دراز مدت این ماسک ها می توانند تاثیر مثبتی روی پوست شما بگذارند.

مزایای ماسک های پوست

فواید ماسک صورت به مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد. ماسک‌ ها می‌ توانند غلظت‌ های بالاتری از مواد را برای حجیم، آبرسانی و متعادل کردن پوست ارائه دهند. به عنوان مثال، ماسک های حاوی اسید هیالورونیک دارای مزیت اضافی جذب رطوبت هستند، در حالی که ماسک خاک رس می تواند به سفت شدن و شفاف شدن پوست کمک کند.

ماسک مراقبت از پوست چیست ؟

ژل ماسک‌ های صورت ممکن است با اسید های پلی هیدروکسی، عصاره‌ های دریایی و آنتی‌ اکسیدان‌ هایی که پوست را آبرسانی می‌ کنند و به بهبود پوست کمک می‌کنند آغشته باشند. ماسک های لایه بردار ممکن است حاوی اسیدهای هیدروکسی باشند تا به از بین بردن سلول های مرده پوست و پاکسازی منافذ کمک کنند. برچسب مواد تشکیل دهنده را بخوانید و بهترین ماسک را برای نوع پوست و نگرانی پوست خود انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می شود قبل از خرید ماسک صورت مخصوص پوست خود نزد پزشک پوست و موی خود بروید و مشورت بگیرید.

انتخاب ماسک مراقبت از پوست

هنگام انتخاب ماسک صورت بسیار مهم است تا بدانید نوع پوست شما چیست. اگر نمی دانید نوع پوست شما چیست قطعا به شما پیشنهاد می کنیم نزد یک متخصص پوست و مو بروید تا بتوانید بهترین ماسک مراقبت از پوست را انتخاب کنید و تاثیر بسزایی نیز روی پوستتان مشاهده کنید. اگر پوست شما خشک و حساس است بهتر است با متخصص خود مشورت کرده و از خرید ماسک هایی که ممکن پوست شما را حساس کنند دوری کنید. همچنین برای مثال ماسک های آغشته با خاک رس برای پوست های چرب بسیار مناسب هستند و افراد با پوست چرب بهتر است چنین ماسک مراقبت از پوستی را خریداری کنند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز