فرق مانیکور با پدیکور چیست؟

فرق مانیکور با پدیکور چیست؟

در این مطلب میخوانید :

فرق مانیکور با پدیکور چیست؟

مانیکور و پدیکور ارتباط نزدیکی با هم دارند، زیرا دست‌ها و پاها ارتباط نزدیکی به هم دارند و ممکن است تفاوت ها آشکار به نظر برسد. ریشه کلمه پدیکور دو جزئی است: پدی از ped به معنی پا و درمان از curare به معنای مراقبت کردن. به همین ترتیب، مانیکور از manus به معنای دست و کوره آمده است. از ریشه می‌توانید تفاوت اساسی بین مانیکور و پدیکور را ببینید: مانیکور مراقبت از دست و پدیکور مراقبت از پا است. با این حال، عمق بیشتری وجود دارد، و ما در اینجا به برخی از تفاوت‌ها نگاه خواهیم کرد.

پدیکور بر روی پینه تمرکز دارد

یک تفاوت اساسی بین مانیکور معمولی و پدیکور معمولی این است که پدیکور شامل تمرکز قابل توجهی بر صاف کردن و کاهش پینه است که به آن لایه برداری نیز می‌گویند. سطح و نوع استفاده از پاهای ما بسیار متفاوت از دستان ما است و بنابراین نیاز به روتین متفاوتی برای مراقبت دارند. اغلب یک سوم کامل پدیکور را می‌توان صرف پینه‌کاری کرد، اگرچه این میزان از پدیکور به‌طور قابل‌توجهی متفاوت است. کار پینه می تواند به سادگی عبور سریع سوهان پا، برای مراقبت دقیق و درگیر از چالش‌هایی از جمله پوست سفت یا ترک خورده، میخچه، یا پوسته پوسته شدن پوست باشد. این کار اضافی می‌تواند زمان قابل توجهی را به یک سرویس اضافه کند، که به نقطه دوم ما منجر می‌شود.

مانیکور سریعتر است

مانیکور و پدیکور اغلب در یک منو با یک علامت ذکر شده‌اند، به عنوان مثال مانیکور دلوکس و پدیکور دلوکس. قطعات اصلی مانیکور شبیه پدیکور هستند، اما بدون پینه کار می‌کنند. این بدان معنی است که مانیکور مربوطه معمولا کوتاه‌تر و ارزانتر از پدیکور در همان دسته است. این بدان معنا نیست که همه مانیکورها سریعتر از همه پدیکورها هستند. اغلب، مشتریان می‌خواهند وسایل اضافی روی دستان خود داشته باشند که به آنها اهمیتی نمی‌دهند یا به آنها نیاز ندارند.

فرق مانیکور با پدیکور چیست؟

بهبود معمولا برای مانیکور است

بهبودها، از جمله ژل، اکریلیک، ست‌های کامل و دیپ، معمولا در مانیکور بیشتر از پدیکور رایج هستند. بیشتر مردم نگران این هستند که ناخن‌های دست‌شان دارای طول، شکل و رنگ خاصی باشد تا ناخن‌های پا. ناخن‌های دست به‌طور روزانه، به‌ویژه در مصاحبه‌های شغلی، عروسی‌ها و سایر لحظات پرمخاطب، بیشتر دیده می‌شوند.

ناخن های پا چالش های منحصر به فردی دارند

انباشته شدن در کفش‌ها، کوبیدن به انتهای آن در حین راه رفتن، ضربه خوردن یا شکستن: ناخن‌های پای ما مورد آزار زیادی قرار می‌گیرند. این سوء استفاده منجر به آسیب مکرر و چشمگیر به ناخن های پا نسبت به ناخن‌های دست می شود. این ضربه (اغلب تکراری) را با سرعت رشد آهسته و شرایط تاریک ترکیب کنید، و گاهی اوقات ناخن‌ها بدون اینکه حتی متوجه شویم تغییر رنگ داده و تغییر شکل می‌دهند. وقتی یک رویداد خاص نیاز به ناخن های زیبا دارد، می‌تواند دلسرد کننده باشد. کارهای زیادی می‌توان برای بهبود وضعیت انجام داد، از جمله درمان‌هایی برای بهبود شکل، رنگ و سطح ناخن، و همچنین بهبودهای تخصصی ژل برای ساختن یک ناخن جایگزین ایمن و انعطاف‌پذیر در صورت نیاز.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز