ضرورت استفاده از کرم دور چشم

ضرورت استفاده از کرم دور چشم

در این مطلب میخوانید :

ضرورت استفاده از کرم دور چشم

به احتمال زیاد اولین چین و چروکی که با افزایش سن روی صورت خود می بینید، اطراف ناحیه چشم شما خواهد بود. پوست زیر چشم نازک‌تر از سایر قسمت‌های صورت است و در صورت خستگی یا استرس می‌تواند به راحتی پف کرده به نظر برسد. وقتی صورت شروع به نشان دادن سن می‌کند، معمولاً ناحیه چشم بدترین حالت را پیدا می‌کند و شادترین افراد می‌توانند به راحتی از لبخند زدن و خندیدن چین و چروک پیدا کنند، همانطور که افراد ناراضی می‌توانند خطوط اخم را از درهم کردن ابروهای خود ایجاد کنند.

از آنجایی که ناحیه دور چشم بسیار ظریف است و به راحتی آسیب می بیند، استفاده از کرم دور چشم، دوری از آفتاب و سیگار نکشیدن از مهم ترین کارهایی است که خانم‌ها می‌توانند برای جلوگیری از پیری انجام دهند. بسیاری از متخصصان اهمیت کرم دور چشم را زیر سوال می‌برند و حدس می‌زنند که به عنوان یک مرحله جداگانه در روال زیبایی شما ضروری نیست، اما دلایلی وجود دارد که چرا ممکن است این اظهارات درست نباشند. بنظر بعضی افراد کرم دور چشم تفاوت چندانی با مرطوب کننده‌هایی که در بقیه قسمت های صورت استفاده می‌شود ندارد. استفاده از مرطوب کننده ممکن است برای جلوگیری از چروک شدن یا پف کردن ناحیه چشم کافی به نظر برسد. با این حال، کرم‌های دور چشم دارای تفاوت‌هایی هستند که آنها را ارزشمند می‌کند.

بسیاری از شرکت‌های تولید کننده محصولات مرطوب‌کننده‌ها به کاربران هشدار می‌دهند که تز مصرف مرطوب کننده در اطراف چشم خودداری کنند. مرطوب کننده‌ها می‌توانند حاوی مواد شیمیایی باشند که ممکن است برای ناحیه چشم مضر باشند و بسیاری از آنها حاوی عطرها و مواد نگهدارنده هستند که می توانند چشم را نیز تحریک کنند. کرم‌های دور چشم به‌طور خاص برای استفاده در نواحی دور چشم فرموله شده‌اند و باعث ایمن‌تر و مفیدتر شدن آن‌ها می‌شوند.

ضرورت استفاده از کرم دور چشم

برخی از کرم های دور چشم دارای ترکیبات قوی تری هستند و بهتر از یک مرطوب کننده عمل می کنند. کرم‌های دور چشم نیز برای کاهش پف و حلقه‌های تیره فرموله شده‌اند، در حالی که مرطوب‌کننده‌ها نیاز به مراقبت از کل صورت دارند و کمتر تخصصی هستند.

یکی از اولین نشانه‌های پیری، پف، افتادگی و چین و چروک دور چشم است. استفاده از کرم دور چشم، به خصوص کرمی که حاوی پپتید است، برای هدف قرار دادن این مشکلات می‌تواند تاثیر عمیقی بر علائم بیشتر پیری داشته باشد و پوست اطراف چشم را محکم تر و صاف تر نگه دارد.

جلوگیری از آسیب‌های بعدی به پوست بسیار آسان تر از ترمیم آن در آینده است. زنان جوان بدون هیچ گونه چین و چروک یا افتادگی دور چشم ممکن است در جوانی از کرم دور چشم بهره مند شوند تا بعداً علائم پیری زیادی از خود نشان ندهند.

حتی اگر کرم‌های دور چشم مخصوصاً برای استفاده در اطراف چشم ساخته شده باشند، ممکن است لازم باشد مراقب باشید که کرم مستقیماً وارد چشم نشود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز