صاف کردن موها بدون استفاده از حرارت

صاف کردن موها بدون استفاده از حرارت

در این مطلب میخوانید :

صاف کردن موها بدون استفاده از حرارت

بسیاری از افراد خواهان موهای صاف و براق هستند اما نمی‌خواهند با آسیب حرارتی که در بیشتر روش‌های صاف کردن ایجاد می‌شود مقابله کنند. خوشبختانه، روش‌های مختلفی برای صاف کردن موها وجود دارد که آسیبی به آنها وارد نمی‌کند و حتی می‌تواند موهای شما را قوی‌تر کند. با تغییر نوع شامپو و محصولات موی مورد استفاده خود به شامپوهایی که برای صاف کردن موها فرموله شده اند، شروع کنید. یک یا دو بار در هفته، از ماسک صاف کننده روی موهای خود استفاده کنید تا موهای خود را مرطوب کرده و موهای خود را سنگین کنید. اگر موهای بلندی دارید، می‌توانید یک شبه موهایتان را صاف کنید و موهایتان را در بیگودی‌های جامبو قرار دهید، که موهایتان را تشویق می‌کند از مدل موی متفاوت پیروی کرده و صاف‌تر شوند.

از شامپو و نرم کننده صاف کننده استفاده کنید: شما باید با ارزیابی مجدد محصولاتی که به طور منظم استفاده می‌کنید، روند صاف کردن موهای خود را آغاز کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، از شامپو و نرم‌کننده‌ای استفاده کنید که برای نرم و صاف کردن موها هستند. این محصولات به گونه‌ای فرموله شده‌اند که به شدت فرها را مرطوب کرده و آن‌ها راصاف تر می‌کند. سعی کنید از شامپوهایی که حاوی مواد شیمیایی سنگین مانند سولفات‌ها و پارابن‌ها هستند اجتناب کنید، زیرا می‌توانند به موهای شما آسیب برسانند.

از یک حوله جاذب اضافی استفاده کنید: از آنجایی که می‌خواهید از استفاده از گرما روی موهای خود اجتناب کنید، مهم است که از خشک کردن حوله حداکثر استفاده را ببرید. به جای استفاده از هر حوله قدیمی، روی یک حوله جاذب اضافی مانند حوله میکروفیبر سرمایه گذاری کنید. این حوله‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که رطوبت را جذب می‌کنند و باعث وز شدن مو نمی‌شوند.

صاف کردن موها بدون استفاده از حرارت

به عنوان جایگزین از یک تی‌شرت برای خشک کردن آرام موهای خود استفاده کنید.

روش خشک کردن حوله خود را اصلاح کنید: مهم است که هنگام خشک کردن موها با حوله ملایم باشید، زیرا مالیدن بیش از حد موها به هم می‌تواند باعث وز شدن مو شود. حوله جاذب را در اطراف نوک موهای خود نگه دارید تا رطوبت را جذب کند و به آرامی به سمت سرتاسر موهای خود بروید تا در حین حرکت جذب شود. سپس به آرامی موهای خود را با حوله بپیچید و مطمئن شوید که اگر موهای بلندی دارید، انتهای موهای خود را به هم نمالید.

با هوای خنک خشک کنید و شانه بزنید: سشوار کردن موها با هوای گرم نه تنها به موها آسیب می‌رساند، بلکه باعث ایجاد وز و فر شدن نیز می‌شود. به جای سشوار کشیدن با هوای گرم، با حوله خشک کنید و سپس با هوای سرد قسمت به قسمت و در حالی که با برس صاف شانه می‌زنید، خشک کنید.

خشک کردن با هوای سرد بیشتر از خشک کردن با هوای گرم طول می کشد، بنابراین اگر عجله دارید باید به این نکته توجه داشته باشید.

موهای خیس را شانه بزنید تا خشک شوند: اگر نمی‌خواهید از سشوار استفاده کنید، موهایتان را به آرامی با حوله خشک کنید و در صورت امکان، موهایتان را تا زمانی که خشک شوند شانه بزنید. برس زدن به جدا شدن موهای شما و از بین بردن رطوبت کمک می‌کند. شانه زدن همچنین شدن مو را سریع‌تر می‌کند زیرا کمی موهای شما را می‌کشد و کمک می‌کند مانند معمول فر نشوند. اگر نمی‌خواهید به طور مداوم برس بزنید، می‌توانید موهای خود را به صورت جهشی برس بزنید و بین هر جهش 5 دقیقه استراحت کنید تا در هوا خشک شود.

از یک محصول صاف کننده برای موهای خود استفاده کنید: هنگامی که موهای شما تقریباً خشک شد، از یک کرم مو یا موس صاف کننده برای جلوگیری از موخوره و موج در موهای خود استفاده کنید. سعی کنید محصولی را پیدا کنید که حاوی یک عامل صاف کننده طبیعی مانند روغن نارگیل یا روغن جوجوبا باشد تا موهای شما را صاف و لطیف کند.

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز