ریزش مو در فصول سرد سال

ریزش مو در فصول سرد سال

در این مطلب میخوانید :

ریزش مو در فصول سرد سال

فصل‌های سرد! فصل درخشش، فصل جشن، فصل شکلات داغ و سوپ‌هایی که روح را گرم می‌کند! اگرچه اغلب شکایت‌هایی هم وجود دارد! به نظر می‌رسد همه چیز خشک شده است. لب‌های شما، پوست و البته موهای شما! این غیر معمول نیست زیرا زمستان زمانی است که مشکلات مو و پوست سر به اوج خود می‌رسد. بنابراین، آیا واقعاً ریزش مو در فصول سرد افزایش می‌یابد؟ چگونه می‌توان ریزش مو را در زمستان کاهش داد؟ ابتدا، بیایید در مورد دلایل مشکلات مو در فصول سرد صحبت کنیم.

خرید محصولات مراقبت از مو

علت ریزش بیش از حد مو در فصول سرد سال چیست؟

به عبارت ساده، در طول زمستان، هوای بیرون خشک است و تمام رطوبت را از پوست سر شما می‌مکد و منجر به مشکلات مو و پوست سر می‌شود. از آنجایی که محیط اطراف خشک است، پوست سر شما نیز خشک می‌شود که به نوبه خود باعث ایجاد شوره سر و خارش و بدبو شدن پوست سر شما می‌شود. افزایش شوره سر نیز می‌تواند به افزایش ریزش مو کمک کند.

از نظر علمی، پیوندهای هیدروژنی در تارهای مو ضعیف می‌شوند و در نتیجه موها خشک می‌شوند، می‌شکنند و نوک موها شکافته می‌شوند. بنابراین، بله، ریزش مو در زمستان افزایش می‌یابد. اکنون که به این نتیجه رسیده‌ایم، چگونه می‌توانیم مشکل ریزش مو را در فصول سرد سال متوقف کنیم؟ شما نمی‌توانید آن را به طور کامل متوقف کنید. اما قطعا می‌توانید از آن جلوگیری کرده و آن را کاهش دهید.

ریزش مو در فصول سرد سال

خرید محصولات مراقبت از پوست

در اینجا چند روش برای جلوگیری از ریزش مو در فصول سرد سال آورده شده است:

به طور منطقی، دمای سرد باعث خشکی موهای شما می‌شود. بنابراین، برای احیای موهای خود، باید آن را مرطوب کنید. به همین سادگی. به خودتان ماساژ روغن داغ بدهید. این کار به موهای شما کمک می‌کند تا هیدراته و سالم بمانند.حداقل یک بار در هفته زمانی را برای حالت دهی عمیق موهای خود پیدا کنید. از ماسک مو استفاده کنید. علاوه بر این، از یک محصول ضد شوره استفاده کنید تا شوره سر خود را کنترل کنید و از سلامت پوست سر اطمینان حاصل کنید. موهایتان را بخار بدهید. فواید زیادی دارد و می‌تواند به شما کمک کند استحکام مو را دوباره به دست آورید، تیرگی را کاهش داده و رطوبت تارهای مو و پوست سرتان را افزایش می‌دهد. مصرف بخار، فولیکول‌های مو را باز کرده و آنها را صاف و براق می‌کند. حداقل یک بار در ماه از یک اسپا مو استفاده کنید. زیاد نگران نباشید! جلوگیری از ریزش بیش از حد مو در فصول سرد سال با نرم کننده و شامپو کار سختی نیست.

مطالعه مقاله بعدی در خصوص سه روش خانگی محافظت از مو در فصول سرد سال

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز