روش صحیح مصرف کرم دور چشم

روش صحیح مصرف کرم دور چشم

در این مطلب میخوانید :

روش صحیح مصرف کرم دور چشم

کرم دور چشم را باید به اندازه یک عدس ریز بر روی انگشت انگشتری (انگشت حلقه) بزنید و به آرامی بر روی استخوان زیر چشم بصورت نقطه‌ای قرار دهید. سپس با ضربه‌های آرام انگشت آن را پخش کنید. به هیچ وجه کرم دور چشم را بر روی پوست نکشید. فقط با حرکات ضربه‌ای آن را پخش کنید. بالای پلک نیاز به کرم دور چشم ندارد. بنابراین کرم دور چشم را به زیر و کناره‌های چشم بزنید.

دفعات مصرف کرم دور چشم در شبانه روز چقدر است؟

کرم دور چشم می‌بایست دو بار در طول شبانه روز استفاده شود. یک بار صبح و یک بار شب قبل ازخواب. فرصت خواب شب برای استفاده از این کرم را از دست ندهید. کرم دور چشم در طول شب بر روی پوست اثر می‌کند و به آرامی جذب می‌شود. کرم را بر روی پوست تمیز استفاده کنید. اگر آرایش چشم دارید، قبل از استفاده از کرم دور چشم، آن را خوب پاک کنید.

مشاهده محصولات کرم دور چشم

انواع کرم دور چشم

اگر برای خرید کرم دور چشم به داروخانه‌ها و یا مراکر آرایشی مراجعه کنید، با انواع کرم دور چشم از برندهای مختلف مواجه خواهید شد که شاید انتخاب از بین آنها برایتان دشوار باشد. کرم دور چشم را باید بر حسب سن و نوع پوستتان انتخاب کنید. در اینجا با انواع کرم دور چشم آشنا می‌شوید تا بر حسب مشکل پوست دور چشمتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

• کرم دور چشم برای افراد 20 تا 30 سال
افرادی که زیر 30 سال سن دارند، باید از کرم‌های دور چشم سبک و آبرسان استفاده کنند. آبرسانی بیشترین چیزی است که پوست افراد 20 تا 30 ساله به آن نیاز دارد.

• کرم دور چشم افراد بالای 30 سال
افراد بالای 30 سال باید از کرم دور چشم قوی‌تری استفاده کنند. کرم دور چشم این گروه از افراد می‌بایست دارای مواد اکتیو ضدچروک باشد. مواد اکتیو ضدچروک، چروک‌های اطراف چشم را کم عمق‌تر می‌کند و از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری می‌کند.

روش صحیح مصرف کرم دور چشم

• کرم دور چشم ضد تیرگی
اگر از تیرگی دور چشم رنج می‌برید، حتما از کرم دور چشم حاوی ترکیبات ضد تیرگی استفاده کنید. این گروه از کرم‌های دور چشم حاوی ترکیباتی هستند که خون رسانی اطراف چشم را بیشتر می‌کنند. در واقع باعث ایجاد گردش خون سریعتر در پوست اطراف چشم می‌شوند. از این رو تیرگی زیر چشم را بهبود می‎بخشند.

مشاهده محصولات مراقبت از پوست

• کرم دور چشم ضد آفتاب
اگر شاغل هستید و در طول روز بیرون از منزل می‌روید، از کرم دور چشم حاوی SPF استفاده کنید. کرم‌های دور چشم حاوی فیلترهای ضد آفتاب، برای افرادی فرموله شده است که در طول روز بیرون از منزل می‌روند.

• کرم دور چشم رنگی
اگر آرایش می‌کنید، برای پوشش مناسب دور چشمتان می‌توانید از کرم دور چشم رنگی استفاده کنید تا هارمونی رنگی پوستتان بهم نریزد. معمولا رنگ کرم دور چشم رنگی یک درجه روشنتر از رنگ کرم پودر صورت انتخاب می‌شود.

بهترین کرم دور چشم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

بهترین یک واژه نسبی است. از فردی به فرد دیگر فرق می‌کند. در واقع می‌توان گفت بهترین کرم دور چشم، کرمی است که متناسب با نوع پوست، مشکل پوستی دور چشم فرد و سن او انتخاب شود. همچنین بهترین کرم دور چشم برای هر فرد کرمی است که متناسب با نیاز آن فرد انتخاب شده باشد. بطور کلی بافت سبک و زود جذب، وجود مواد اکتیو ضد چروک، عدم وجود مواد آلرژی زا و اسانس در یک کرم دور چشم از مهمترین ویژگی‌هایی است که یک کرم دور چشم خوب باید داشته باشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز