راه های تمیز کردن ابرو

راه های تمیر کردن ابرو

در این مطلب میخوانید :

راه های تمیز کردن ابرو

اپیلاسیون ابرو

هنگامی که صحبت از بین بردن موهای زائد به میان می آید ، اپیلاسیون از مدت ها قبل یک تکنیک مورد علاقه بوده است. این روش ، که چندین مو را در یک زمان بیرون می کشد ، می تواند یک شکل تمیز و دقیق مشخص و نتایج طولانی مدت را ارائه دهد. مخصوصاً برای افرادی که ابروهای ضخیمی دارند و نیاز به برداشتن تعداد زیادی تارهای سرگردان دارند ، ایده آل است. با این حال ، هنگامی که با ناحیه کوچکی مانند ابروهای خود کار می کنید ، اشتباه کردن با موم به راحتی امکان پذیر است. به این ترتیب ، ممکن است بخواهید قبل از اقدام به این روش حذف موهای زائد ، با کیت موم در خانه خود تمرین کنید. از طرف دیگر ، فقط می توانید آن را به متخصصان بسپارید و مطمئن باشید که ابروهای شما در دستان یک فرد مجرب هستند.

آرایش ابرو

اگرچه بسیاری از خانم ها اغلب از فکر نخ کشیدن می ترسند ، اما این یک راه شگفت آور ساده برای از بین بردن موهای ناخواسته از اطراف ابروها و سایر مناطق حساس است. کشیدن ابرو که از نخ های پنبه ای پیچیده و کوچک برای گرفتن و بیرون کشیدن تارها در یک خط صاف استفاده می کند ، دقیق تر از اپیلاسیون و معمولاً کمتر دردناک است. همچنین سریعتر از موم انداختن و برداشتن است و هزینه کمتری نسبت به کیت های موم در خانه دارد. با این حال ، اگر برای اولین بار است که ابروها را تار می کنید ، مطمئن باشید که کارها را کند انجام می دهید. در حالی که این فرآیند نسبتاً ساده است ، انجام صحیح حرکات دست و هدف قرار دادن موهای زائد کنار ابرو می تواند زمان زیادی را برای تسلط بر آنها نیاز داشته باشد.

راه های تمیر کردن ابرو

برداشتن ابرو

در حالی که اکثر ما تجربه استفاده از موچین را داشته ایم ، باز هم می توان برداشتن ابروهای خود را به شکل کامل چالش برانگیز دانست. به هر حال ، فشردن ابروها در یک قوس منحنی زیبا بسیار دشوارتر از کشیدن موهای سرگردان است. برای تسلط بر مهارت شکل دادن به ابروهای خود با یک موچین ، باید روشی را دنبال کنید. ابتدا باید شکل ایده آل خود را بیابید و ابروهای خود را برای یک طرح واضح پر کنید. سپس ، موهای خارج از شکل دلخواه خود را از ریشه فشار دهید تا از شکستگی جلوگیری شود. اما ، مطمئن باشید که به آرامی پیش می روید و مراقب باشید بیش از حد نچینید. از آنجا که این روش می تواند زمان بر و ناراحت کننده باشد ، برای خانم هایی که فقط باید حداقل موهای خود را از بین ببرند و برای یک پایان دقیق ارزش قائل شوند ، ایده آل است.

بهترین کیت های فرم دهی ابرو

برای به دست آوردن بهترین نتایج هنگام شکل دادن به ابروها ، باید ابزارهای مناسب برای کار را داشته باشید. در مرحله اول ، یک جفت موچین با کیفیت بالا زمانی که شما نیاز به هدف قرار دادن رشته های کوچک و سرسخت دارید بسیار ارزشمند خواهد بود. یک شانه ابرو به شما کمک می کند تا ابروهای خود را مرتب کنید تا دقیقاً ببینید چه چیزی باید برداشته شود. قیچی ابرو به شما این امکان را می دهد که رشته های بلند را کوتاه کنید در حالی که تیغ ابرو به سرعت موهای زائد را برطرف می کند. برای کسانی که هنوز به توانایی های شکل دهی خود اطمینان ندارند ، استنسیل ابرو می تواند به شما اطمینان دهد که کارها را به درستی انجام می دهید. آرایش را هم فراموش نکنید. پر کردن ابروها هنگام شکل دادن به آنها ظاهر زیبا و کاملی را برای شما به ارمغان می آورد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز